شناسهٔ خبر: 22978109 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد

آموزش ۷۰۰۰ موتورسوار متخلف تهرانی در٢٦ ایستگاه سیار آموزشی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح جدید آموزش به موتورسواران متخلف، ضمن اعمال قانون در ٢٦ ایستگاه سیار آموزشی ویژه در میادین و نقاط اصلی شهرتهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح جدید آموزش موتورسواران متخلف خبر داد. 

رئیس پلیس راهور پایتخت اظهارداشت: با توجه به گرایش روز افزون استفاده از موتور سیکلت به لحاظ سهولت تردد و پایین بودن هزینه خرید و نگهداری و همچنین تبدیل شدن این وسیله به ابزاری برای امرار معاش بعضاً مشاهده می‌شود برخی از موتور سواران به جهت انتفاع بیشتر با زیر پا گذاشتن قوانین و ضایع نمودن حقوق شهروندی چهره ناخوشایندی در آمدوشد شهری به وجود می‌آورند.

وی افزود:  توجه به نقش غیر قابل انکار آموزش در بهبود فرهنگ تردد موتورسواران ، پلیس راهور تهران بزرگ اقدام به راه اندازی تعداد ٢٦ ایستگاه سیار آموزشی ویژه موتورسواران متخلف در میادین و نقاط اصلی شهر کرده که رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون جهت بازآموزی قوانین به ایستگاه‌های آموزشی مذکور هدایت شده  و در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

سردار مهماندار ادامه داد: از زمان اجرای این طرح بیش از ٧٠٠٠ موتور سوار متخلف در این کلاس‌های شرکت نموده‌اند و اغلب آنها گواهی آموزشی دریافت کردند.

رئیس پلیس راهور در پایان به موتورسواران تهران توصیه کرد:رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، استفاده از کلاه ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و البته رانندگی ایمن را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/ 

نظر شما