شناسهٔ خبر: 22977057 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در دانشگاه مذاهب اسلامی؛

۴ اثر استادان شیعه و اهل سنت در مراسم هفته پژوهش رونمایی می‌شود

مراسم روز پژوهش با حضور آیت‌الله تسخیری مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام و جمعی از اندیشمندان علوم اسلامی و شخصیت‌های علمی و تقریبی با رونمایی از ۴ اثر پژوهشی در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، مراسم هفته پژوهش روز یکشنبه 26 آذر ماه از ساعت 14 با حضور آیت‌الله تسخیری مشاور عالی ‌مقام معظم رهبری، حجج اسلام عبدالحسین خسروپناهرئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه، مولوی نذیر احمد سلامی عضو مجلس خبرگان و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت، استادان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

در این مراسم ضمن تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه مذاهب اسلامی از چهار اثر پژوهشی دانشگاه از جمله کتاب‌های «الجامع لشرحی التجرید» اثر حجت‌الاسلام خسروپناه، «ما استدل به الحنفیة من آثار صهر ختم البریة» اثر مولوی محمد اسحاق مدنی استاد دانشگاه مذاهب اسلامی و عالم اهل سنت رونمایی می‌شود.

همچنین در این مراسم دو کتاب حجت‌الاسلام مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با عنوان «درآمدی بر مبانی وحدت اسلامی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و «درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام» و نیز منشور اخلاق پژوهش دانشگاه و وبسایت جدید رونمایی خواهد شد.

سخنرانی صاحبان آثار و کتب رونمایی شده، تجلیل از اعضای هیأت علمی، استادان مدعو و دانشجویان نمونه پژوهشگر، رونمایی از محصولات پژوهشی و معرفی کارمندان پژوهشگر برگزیده از دیگر بخش‌های این برنامه می‌باشد.

این مراسم به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه مذاهب اسلامی در سالن شهید ماموستا شیخ‌الاسلام این دانشگاه به نشانی تهران، خیابان فلسطین جنوبی، خیابان شهید روانمهر برگزار می‌‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

نظر شما