شناسهٔ خبر: 22976398 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

استاندارگلستان: نسل امروز نیازمند شناخت شهدا و راه آنان هستند

سید مناف هاشمی صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات استان های گلستان و مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شدای انقلاب

صاحب‌خبر - سید مناف هاشمی صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات استان های گلستان و مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا اقدامی براساس عشق و علاقه مردم است و همه باید از برگزاری این مراسم ها سود معنوی ببرند.
استاندار گلستان یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا همچون اقدامات خیرخواهانه ای که بصورت مردمی مدیریت می شود ، در بین مردم پایگاه و جایگاه ویژه ای دارد.
براساس اعلام استانداری، وی تاکید کرد که یادواره ها و آئین های گرامیداشت باید در شأن و منزلت شهدا بوده و همه دستگاه های اجرایی و افراد حقیقی و حقوقی که می توانند در این مسیر همکاری داشته باشند.

* ارسال 20 تریلی کمک برای زلزله زدگان کرمانشاه
هاشمی به اقدامات خیرخواهانه گلستانی ها در بخش های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: در حادثه زلزله غرب کشور ،گلستان استان معین نبود اما مردم نیکوکار این منطقه بیش از 20 تریلی وسایل مورد نیاز و کمک به کرمانشان اسال کردند و مسئولیت بازسازی 9 روستای آسیب دیده را سپاه و مدیریت استان برعهده گرفت.
به گزارش ایرنا روستاهای زلزله زده ای که گلستانی ها بازسازی آن را تقبل کردند حدود 330 خانوار جمعیت دارد.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا

نظر شما