شناسهٔ خبر: 22975549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شهردارسنندج تاکید کرد:

شهرداری های مناطق باید از لحاظ درآمدی خودکفا شوند

خبرگزاری شبستان: شهردار سنندج با بیان اینکه کار در شهرداری های مناطق چالش ومشکلات فراوانی است، گفت: مدیران شهرداری مناطق باید با برنامه ریزی وفعال کردن تمامی کدهای درآمدی از لحاظ کسب درآمدخودکفا باشند تازمینه خدمات رسانی شایسته به شهروندان فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج، مراسم تودیع و معارفه مدیر شهرداری منطقه دو سنندج با حضور شهردار، معاونین و جمعی از کارکنان شهرداری برگزار شد.

 

شهردار سنندج در این مراسم معارفه اظهار داشت: فعالیت در شهرداری ها مناطق به دلیل مشکلات فراوان همواره داری چالش های بزرگی بوده که با مدیریت صحیح، برنامه ریزی و تعامل و همفکری می توان در جهت رفع تمامی چالش ها و معظلات گام برداشت.

 

حشمت اله صیدی بیان کرد: استفاده از نیروهای با تجربه و توانمند در راس شهرداریهای مناطق یکی از مهم ترین برنامه های این شهرداری جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است.

 

وی گفت: کمبود منابع مالی و کاهش درآمد یکی از مهم ترین مشکلاتی است که باید مدیران مناطق با درایت وبرنامه ریزی اصولی و همچنین فعال کردن تمامی کدهای درآمدی مناطق را از لحاظ کسب درآمد به خودکفایی لازم برسانند.

 

صیدی عنوان کرد: کسب درآمد قانونی و اصولی از یک طرف و مدیریت کردن هزینه ها از طرف دیگر بسیار حائز اهمیت بوده واز هرگونه هزینه های غیر ضروری باید پرهیز کنیم.

 

وی افزود: وجود بافت های حاشیه ای و فرسوده، بازار و همچنین هسته مرکزی شهر در حوزه استحفاظی منطقه دو این منطقه را به یک منطقه ویژه تبدیل کرده که  با استفاده از  مدیران باتجربه و همچنین تعامل و همفکری  می توان در جهت توسعه و آبادانی و رفع مشکلات این منطقه اقدامات اساسی را صورت داد.

 

صید،ی گریزی هم به مشکل زمینه های قولنامه ای زد و تاکید کرد: تا زمانی که مشکل زمینهای قولنامه ای حل نشود انتظار کاهش ساخت وسازهای غیر مجاز هم ممکن نیست.

 

شهردار سنندج اعلام کرد: رایزین های لازم در جهت رفع مشکل زمین های قولنامه ای صورت گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم در جهت رفع این معظل بزرگ اقدام اساسی صورت دهیم.

 

مهندس صیدی در پایان از زحمات مهندس کاظمی تقدیر و تشکر کرد و جلال اصغری را به عنوان مدیر شهرداری منطقه دو معرفی کرد.

 

از مهم ترین سوابق اجرایی اصغری  می توان به مدیر اداره حراست شهرداری  و فرمانداری، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، مدیر عامل سازمان آتش نشانی، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری و عضو دایمی کمیته طبقه بندی مشاغل شهرداریهای استان  اشاره کرد.

 

نظر شما