شناسهٔ خبر: 22975131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص جذب مدیران زن در دستگاه های اجرایی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: امیدواریم سهم30 درصدی جذب مدیران زن در دستگاه های اجرایی که در دولت دوازدهم اختصاص داده شده بود محقق شود.

صاحب‌خبر -

اختصاص جذب مدیران زن در دستگاه های اجراییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طاهره دوروزی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیا ن اینکه در کارگروه بانوان، خانواده و جوانان در اسدآباد، به افزایش مشارکت زنان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: از ابتدای دولت یازدهم مشارکت زنان در جامعه بهطور فعال تری پیگیری شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون به انتصاب مدیران زن چندان که باید بها داده نشده است و کسانی هم که معرفی می شوند با مشکل نداشتن سابقه کار مواجه می شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت:امیدواریم بکارگیری بانوان در مدیریت دستگاه‌های اداری و دولتی در شهرستان اسدآباد محقق شود.

فرماندار اسدآباد نیز در این نشست گفت: افزایش خودباوری و تاب آوری بانوان در مقابل ناهنجاری ها و مشکلات جامعه، موجب تحقق توسعه اجتماعی، شتاب گیری فرآیند توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی می شود.

حسین افشاری خاطرنشان کرد: ارتقا خودباوری، اعتماد به نفس و تاب آوری در برابر ناهنجاری ها و سختی ها نیاز امروز جامعه بانوان است.

وی به تقویت فرهنگ عمومی برای افزایش اعتماد به نفس بانوان تاکید کرد و افزود: در این راستا همه دستگاه های متولی باید برنامه ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/ب

تحقق جذب مدیران زن در دستگاه های اجرایی

نظر شما