شناسهٔ خبر: 22972612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

وضعیت نامشخص بازیکنان مازاد تراکتورسازی!

بازیکنان مازاد باشگاه تراکتورسازی وضعیت نا مشخصی دارند و باشگاه به آنها رضایت‌نامه نداده است. به گزارش فارس، باشگاه تراکتورسازی در تماسی که با بازیکنان این تیم داشت نام چهار بازیکن را در لیست مازاد قرار داد. محمد ابراهیمی، سینا عشوری، شهرام گودرزی و محمد نوری در لیست مازاد قرار گرفتند و باشگاه از آنها خواسته تا در تمرینات حاضر نشوند.اتفاق جالب توجه در مورد این نفرات عدم ارائه رضایت‌نامه از سوی باشگاه است. باشگاه تراکتورسازی به این بازیکنان اعلام کرده تیمی‌که قصد حضور در آن را دارند به باشگاه اعلام کنند تا مذاکرات برای جدایی انجام شود که این مسئله باعث تعجب این بازیکنان شده است. آنها توقع دارند وقتی باشگاه قصد ادامه همکاری با آنها را ندارد به این نفرات رضایت‌نامه بدهند تا بدون مشکل راهی تیم‌های دیگر شوند.

خوشحالم با چک روبه‌رو می‌شوم!

مهاجم ایرانی تیم فوتبال اوسترشوندس سوئد گفت: به صرف این که با آرسنال روبه‌رو شده‌ایم که دست از کار نمی‌کشیم.باید مثل هر بازی بجنگیم. به گزارش فارس، بعد از آنکه قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا انجام گرفت، اوسترشوندس که سامان قدوس را در اختیار دارد،‌حریف آرسنال انگلیس شد.به همین خاطر خبرنگار روزنامه آفتون‌بلات سوئد به سراغ بازیکن ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوندس رفت و نظرش را جویا شد. قدوس گفت: به صرف این که با آرسنال روبه‌رو شده‌ایم که دست از کار نمی‌کشیم.باید مثل هر بازی بجنگیم.
وقتی با قرعه آرسنال مواجه شدی، به چه چیزی فکر کردی؟
حسابی عرق کردم و گرمای بدنم به خاطر هیجان زیاد شد.این که اوسترشوندس در تاریخ ۱۵ و ۲۲ فوریه با آرسنال در سوئد و انگلیس مصاف می‌دهد.
مقابل چنین حریفی بختی را هم برای خود قائل هستید؟
واقعا آرسنال تیمی‌خوب است.رویارویی با آن سخت خواهد بود.اما در خانه ما فوق‌العاده عمل می‌کنیم.به صرف این که با آرسنال روبه‌رو شده‌ایم که دست از کار نمی‌کشیم.باید مثل هر بازی بجنگیم.
در این رویارویی از مواجه شدن با کدام بازیکن خوشحال می‌شوی؟
آلکسیس سانچس، آلکساندر لاکازات، پیتر چک... بله با پیتر چک مواجه می‌شویم.فوق‌العاده است.

صیادمنش به گالاتاسرای پیوست

الله‌یار صیادمنش با گالاتاسرای ترکیه به توافق رسید و قرار است به زودی قرارداد خود را با این تیم امضا کند. به گزارش ایسنا ، الله‌یار صیادمنش، پدیده تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان ایران با تیم گالاتاسرای ترکیه به توافق رسید و استعدادیاب‌های این باشگاه بازیکنان ایرانی را جذب کردند تا صیادمنش به لیگ ترکیه برود. البته هنوز قرارداد رسمی‌این بازیکن امضا نشده است ولی رسانه‌های ترک از توافق قطعی گالاتاسرای با این بازیکن خبر دادند.

بختیار در لیست مازاد پیکان

هافبک تیم فوتبال پیکان بعد از اینکه در لیست مازاد باشگاه قرار گرفت رضایتنامه خود را دریافت کرد. به گزارش فارس، بختیار رحمانی‌هافبک سابق استقلال و تراکتورسازی و فولاد که در ابتدای فصل به پیکان پیوسته بود توسط کادر فنی این تیم در لیست اردوی کیش پیکان قرار نگرفت و مجید جلالی او را در لیست مازاد باشگاه قرار داده است. رحمانی به مسئولان باشگاه پیکان اعلام کرده در صورتی که او را نمی‌خواهند رضایتنامه وی را بدهند و در غیر این صورت این بازیکن راهی کیش شود تا در تمرینات این تیم حضور پیدا کند. رحمانی در جلسه ای با مسئولان باشگاه پیکان شرکت و از این باشگاه به صورت توافقی جدا شد. گفته می‌شود این بازیکن که با سر و صدای زیادی به پیکان پیوسته بود مورد توجه باشگاه ذوب آهن قرار گرفته است. این در حالی است که شاهین ثاقبی با مسئولان پیکان به توافق رسیده بود.

سوشا، ترافیک دروازه‌ها را بیشتر کرد

حضور سوشا مکانی پس از یک و نیم فصل در لیگ برتر، ترافیک دروازه بانان ملی پوش لیگ ایران را  بیشتر از گذشته کرد. به گزارش «ورزش سه»، مکانی سرانجام صنعت نفت را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد تا در سال منتهی به جام جهانی هرچه بیشتر دیده شود و در صورت نمایش‌های خوب، مورد اعتماد کارلوس کی‌روش نیز قرار بگیرد. او که در سال‌های اخیر حضور در تیم ملی را تجربه کرده، سابقه یک بازی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ را هم دارد و به جز بیرانوند، تنها دروازه بانِ ایرانی به میدان رفته‌ی مقدماتی جام جهانی نیز نبود.  البته کار سوشا در راه رسیدن به پیراهن تیم ملی بسیار سخت است. در لیگِ فعلی ۹ دروازه بان (بیرانوند، فروزان، لک، نیازمند، اخباری، حسینی، مظاهری، شیخ ویسی و همین سوشا مکانی) شانس حضور تیم ملی را دارند و از طرف دیگر، رقبای لژیونری چون امیر عابدزاده و علیرضا حقیقی نیز هستند. بنابراین در حالت عادی و بدون توجه به توانایی‌های این دروازه بانان، احتمال حضورشان در روسیه کمتر از ده درصد است و هیچ بعید نیست اتفاقاتِ چند ماه منتهی به جام جهانی، یکی از درون دروازه خارج و کسی که کمترین شانس را دارد، ملی پوش کند.  حال سوشا که اولین خرید زمستانی لیگ برتر شده، با این امید به ایران آمده که جزو ۳ دروازه بان نهایی لیست کارلوس کی‌روش باشد و باید دید او در نیم فصل دوم، خاطره نه چندان خوش حضورش در پرسپولیس را از اذهان پاک خواهد کرد یا خیر.

توپ امضا شده برای زلزله‌زدگان 

محمدرضا جلالیان فعال رسانه‌ای دامغانی و تعدادی از اهالی فعال فرهنگی این شهرستان همصدا و همنوا با جامعه ورزش کشور در راستای کمک به زلزله‌زدگان غرب ایران دست به اقدامی متفاوت زدند. به گفته جلالیان توپی به مقصد مادرید پایتخت سرزمین ماتادورها و باشگاه رئال‌مادرید فرستاده شد تا به امضای ستارگان کهکشانی رئال و زین‌الدین زیدان سرمربی این تیم مزین شود. قرار است این توپ امضا شده در یک حراجی ورزشی در تهران برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه فروخته و عواید آن صرف امور خیریه به زلزله‌زدگان شود. جلالیان ابراز امیدواری کرد با کمک کاردار ایران در مادرید این توپ هر چه سریع‌تر به ایران فرستاده شده و در حراجی خیرخواهانه به فروش برسد.

برچسب‌ها:

نظر شما