شناسهٔ خبر: 22972437 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

هلال‌احمر مجموعه‌ای انسان‌محور است

گروه اجتماعی: امام جمعه کرمان گفت: هلال‌احمر مجموعه‌ای انسان‌محور است و مهم این است که هلال‌احمر از انسان دچار بحران حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز سه‌شنبه، 21 آذر در دیدار با کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: هلال‌احمر یک امر انسانی است و به انسان کمک می‌کند و در متون دینی ما توجه به انسان و انسانیت یک بحث جدی و قابل دفاع و در دستور کار است.
وی افزود: انسانیت، شریف است و همیشه باید مورد توجه قرار گیرد و هلال‌احمر مجموعه‌ای انسان‌محور است و مهم این است که هلال‌احمر از انسان دچار بحران حمایت می‌کند.
امام جمعه کرمان بیان کرد: هلال‌احمر بدون اینکه به نگاه، فک
ر و اندیشه انسان‌ها نگاه کند با تمام وجود به وی کمک می‌کند و هلال‌احمر جمهوری اسلامی نه‌تنها در کشورهای مسلمان بلکه در سایر کشورها هم برای آسایش مردم کمک‌رسانی می‌کند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: یارگیری هلال‌احمر نیز همه افراد را شامل می‌شود و آدم‌ها زمانی که انگیزه کمک به انسان‌ها را داشته باشند، می‌توانند عضو هلال‌احمر شوند و خدمت‌رسانی کنند.
وی افزود: هلال‌احمر در نخستین دقایق بعد از بروز حوادث در صحنه حاضر می‌شود که این نشان‌دهنده آمادگی نیروهای جمعیت هلال‌احمر است و هلال‌احمر باید همیشه آماده و مهیا باشد.

نظر شما