شناسهٔ خبر: 22964831 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نوار غزه همچنان آماج حملات جنگنده ها و توپخانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت

تهران - ایرنا - ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز (سه شنبه) به بهانه حمله موشکی از نوار غزه، این منطقه را آماج حملات توپخانه و جنگنده های خود قرار داده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه تلویزیونی 'الجزیره'، توپخانه ارتش اشغالگر صهیونیست یک زمین کشاورزی در شهر 'بیت لاهیا' در مرز شمالی نوار غزه را آماج حملات خود قرار داد . به گفته منابع پزشکی این حملات تاکنون تلفاتی نداشته است .
بیانیه صادر شده از سوی ارتش رژیم اسراییل منتشر شده در روزنامه 'یدیعوت آحارانوت' مدعی شد که جنگنده ها و توپخانه این رژیم مواضع 'جنبش مقاومت اسلامی' (حماس) را در شمال غزه هدف قرار داده اند.
شاهدان عینی در گفت وگو با خبرگزاری 'آناتولی' خاطرنشان کردند که توپخانه رژیم صهیونیستی مستقر در نزدیکی نوار مرزی در شرق شهر 'خان یونس' در جنوب نوار غزه با سه گلوله یک منطقه را هدف قرار داده است .
شاهدان توضیح دادند که گلوله باران به این منطقه آسیب هایی وارد کرد.
به گزارش الجزیره ، 'افیخای ادرعی' سخنگوی ارتش صهیونیستی گفت که 'گنبد آهنین' (سیستم ضد موشکی ) اسراییل دو موشک شلیک شده از نوار غزه به مناطق مرزی فلسطین اشغالی را مورد اصابت قرار داده اند.
ادرعی خاطرنشان کرد که آژیر خطر در هنگام سد کردن حملات موشکی حماس در منطقه به صدا درآمد.
به دنبال تصمیم چهارشنبه گذشته 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، درگیریها در مناطق اشغالی فلسطین شدت یافته است .
در درگیری های دیروز فلسطینیان با نیروهای اشغالگر در نقاط پراکنده نوار غزه و کرانه باختری دستکم 166 فلسطینی زخمی شدند.
وزارت بهداشت فلسطین خاطرنشان کرد: به دنبال اعلام تصمیم ترامپ در مورد قدس، شمار شهدا و زخمی ها در تمامی نقاط مناطق فلسطینی اشغال شده در سال 1967 به چهار شهید در نوار غزه و یک هزار و 778 مجروح رسید که یک هزار و 396 تن از آنان به کرانه باختری از جمله بیت المقدس تعلق داشتند که از این میان 33 نفر با گلوله های جنگی و 323 نفر با گلوله های پلاستیکی مورد اصابت قرار گرفتند.
بر پایه همین گزارش از مجموع یک هزار و 778 زخمی ، 382 نفر در نوار غزه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.
خاورم ** 1487**1651
مترجم : قاسم غضبانپور-انتشاردهنده:مسعودجعفریان

انتهای پیام /*

نظر شما