شناسهٔ خبر: 22964275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

بیش از 98 درصد از گلزارهای شهدای گیلان ساماندهی شده است

گروه اجتماعی: پاکاری درخصوص ساخت گلزارهای مطهر شهدا، افزود: خوشبختانه استان گیلان در بازسازی گلزارهای شهدا در موقعیت خوبی قرار دارد و بیش از 98 درصد از گلزارهای شهدای استان ساماندهی شده است.

صاحب‌خبر -

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، دیدار از ایثارگران و خانواده های آنان در قالب طرح «سپاس» را از برنامه‌های مستمر و فعال این نهاد دانست و اظهار کرد: از ابتدای دولت دوازدهم از 7  هزار و 589 ایثارگر دیدار انجام شده است.

وی درخصوص ساخت گلزارهای مطهر شهدا، افزود: خوشبختانه استان گیلان در بازسازی گلزارهای شهدا در موقعیت خوبی قرار دارد و بیش از 98 درصد از گلزارهای شهدای استان ساماندهی و طی مدت مذکور نیز 6 مزار شهید بازسازی شده است.

پاکاری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار در طول این مدت 112 مراسم و یادواره شهدا به صورت استانی و شهرستانی برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه یکی از مهم ترین اولویت های ما برنامه های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: طی صد روز اخیر برنامه های متعدد فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت در قالب برپایی نمایشگاه، برگزاری تئاتر، رونمایی از کتاب و جشنواره ها و یادواره های شهدا در سراسر استان برگزار شده است.

نظر شما