شناسهٔ خبر: 22961656 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حماسه نهم دی ٨٨اوج بصیرت ملت مسلمان ایران بود

جانشين فرمانده سپاه بيت‌المقدس استان كردستان گفت: حماسه نهم دی ٨٨اوج بصیرت ملت مسلمان ایران بود و باید همه مدیران این مهم را درک کنند.

صاحب‌خبر -

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار حمزه فلاح جانشين فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی حماسه نهم دی‌ماه گفت: از عدم حضور برخی مسوولان گله داریم چرا که هیچ دلیلی برای غیبت در این جلسه مهم قابل قبول نیست.

وی افزود: همه دشمنان علیه انقلاب اسلامی اتاق جنگ تشکیل داده‌اند ولی متاسفانه هنوز بعضی‌ها قبول نکردند که دشمنان درصدد آسیب‌رساندن به انقلاب و آرمان‌های مردم مسلمان ایران هستند.

 جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: حماسه نهم دی ٨٨اوج بصیرت ملت مسلمان ایران بود و باید همه مدیران این مهم را درک کنند.

فلاح افزود: هرقدر هم برای این روز برنامه‌ریزی کنیم چون برخی مدیران حضوری کم‌رنگ در این برنامه‌ها و جلسات دارند بسیاری از این برنامه‌ها روی کاغذ می‌ماند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: حماسه نهم دی ٨٨ریشه در تاریخ انقلاب دارد و باید برای گرامی‌داشت این روز ستاد مردمی تشکیل شود و امور به مردم واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار کردستان بارها ثابت کرده‌اند که همواره دوست‌دار انقلاب هستند و بدون شک در ویژه‌برنامه‌های نهم دی‌ماه و دهه‌ مبارک‌ فجر حضوری گسترده و دشمن‌شکن خواهند داشت.

فلاح در ادامه سخنان خود اظهار داشت: فتنه ٨٨توطئه‌ای بود برای براندازی نظام و هشت‌ماه طول کشید لذا ابعاد فتنه و نقش کشورهای خارجی را باید برای نسل جوان جامعه تشریح نماییم و نقش مردم باید تبیین شود وانتظار همه کسانی که دغدغه اسلام و انقلاب دارند این است.

انتهای پیام/  د م

مردم ولایت‌مدار کردستان همواره دوست‌دار انقلاب هستند

 

نظر شما