شناسهٔ خبر: 22961467 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

المیادین: درگیری میان نظامیان صهیونیستی و فلسطینیان ادامه دارد

تهران - ایرنا - شبکه خبری 'المیادین' از تداوم درگیری ها میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی مخالف تصمیم 'دونالد ترامپ' دربار قدس در 'بیت لحم' خبر داد و افزود که یورش گسترده نظامیان رژیم اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری شدت یافته است .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، خبرنگار این شبکه از مناطق اشغالی با اشاره به وقوع درگیری های صبح امروز (سه شنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی با جوانان فلسطینی مخالف تصمیم ترامپ درباره قدس در منطقه 'بیت عینون' و ورودی بیت لحم شمالی، به یورش های گسترده صهیونیست ها به مناطق مختلف کرانه باختری و دستگیری شمار زیادی از فلسطینیان پرداخت.
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا چهارشنبه گذشته در سخنانی ، قدس شریف را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت.
المیادین همچنین به نقل از وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که درگیری های دیروز نظامیان صهیونیست با فلسطینیان مخالف تصمیم ترامپ درباره قدس، منجر به شهادت چهار فلسطینی و زخمی شدن بیش از 1778 فلسطینی دیگر در شهرها و روستاهای فلسطین از جمله یک کودک شش ماهه شده است .
نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به معترضان فلسطینی از گلوله جنگی، گاز اشک آور و بمب های گازی استفاده می کنند.
نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز نیز 12 شهروند فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری پس از عملیات حمله و بازرسی منازل این منطقه دستگیر و روانه زندان کردند.
خبرگزاری های فلسطین نیز اعلام کردند که در میان دستگیر شدگان سه جوان اهل 'نابلس' هستند . یکی از آنان 'صالح عامر' است که به تازگی از اسارت صهیونیستها رها شده بود.
همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی چند تن از اسرای آزاد شده اهل 'عصیره' در نابلس را نیز دستگیر کردند. این در حالی است که نظامیان اشغالگر خانه های ساکنان روستای 'حوسان' در غرب بیت لحم را مورد حمله قرار داده و چند تن را دستگیر و لوازم خانه های آنها را تخریب کردند.
از چهارشنبه گذشته پس از اعلام تصمیم ترامپ درباره قدس، انتفاضه سوم مردم فلسطین آغاز شده است.
خاورم** 1453**1651
مترجم: آمنه دهقان- انتشاردهنده:مسعودجعفریان

انتهای پیام /*

نظر شما