شناسهٔ خبر: 22961291 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گل‌مرادی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

تصمیم ترامپ نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد/ حالا مسلمانان جهان برای حمایت از فلسطین از همیشه مصمم‌ترند

نماینده مردم ماهشهر گفت: همان طور که مقام معظم رهبری حیات رژیم صهیونیستی را پایان پذیر پیش بینی کرده اند این اقدامات گام هایی برای تسریع بخشیدن به مقصد نهایی که همان حذف اسرائیل غاصب از کره خاکی محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -
علی گل مرادی نماینده مردم ماهشهر و هندیجان در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در واکنش به اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا در رسمیت بخشیدن به قدس به عنوان پایتخت اسرائیل اظهار داشت: یکی از مباحثی که سال‌های سال بحث روز دنیا است و در سرتیتر همه اخبار به آن پرداخته می‌شود مظلومیت قدس شریف و فلسطین اشغالی است.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ خشونت همه انسان‌های آزادی خواه را به دنبال داشت، افزود: برای همه جهانیان محرز است که اسرائیل غاصب به ناحق باعث تنش در منطقه و جنگ و خونریزی علیه مردم مظلوم فلسطین شده است.

گل مرادی با بیان اینکه اقدام رئیس جمهور امریکا نگرانی جامعه جهانی را به دنبال دارد خاطرنشان کرد: اعتراضات بسیار گسترده و شدیدی نسبت به این اقدام نسنجیده و غیرمعقول در سراسر دنیا شکل گرفته است که قطعا منجر به منصرف شدن آمریکایی‌ها از تصمیم شومشان خواهد شد.

وی با بیان اینکه چنین حرکاتی از جانب ترامپ به عنوان رئیس جمهور نامتعادل در تصمیم سازی و تصمیم گیری بعید نیست یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران کمافی سابق حمایت خود را نسبت به قدس شریف دارد و اقدام ترامپ انگیزه مسلمانان جهان را برای حمایت و پشتیبانی از قدس و فلسطین اشغالی چند برابر کرده است.

نماینده مردم ماهشهر در پایان خاطر نشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری حیات رژیم صهیونیستی را پایان پذیر پیش بینی کرده اند این اقدامات گام هایی برای تسریع بخشیدن به مقصد نهایی که همان حذف اسرائیل غاصب از کره خاکی محسوب می‌شود.

نظر شما