شناسهٔ خبر: 22960764 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آماده سازی سیستم های گرمایشی اتوبوس های منطقه 7 برای زمستان

شهردار منطقه 7 از آماده سازی سیستم های گرمایشی اتوبوس های این منطقه ویژه آغاز فصل زمستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر 70 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی منطقه فعال است که همگی به سیستم گرمایشی مجهز هستند. هر سال اواخر فصل پاییز سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوسرانی بررسی و در صورت خرابی تعمیر می‌شود تا در فصل زمستان با مشکل مواجه نشویم و بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

وی با اشاره به اضافه شدن اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی منطقه، تصریح کرد:  در راستای اجرای این طرح 15  دستگاه اتوبوس جدید به خط پیچ شمیران میدان قدس افزوده شده است.

شهردار منطقه 7 با تاکید بر ساماندهی تابلو ایستگاه های تاکسی و راهنمای داخل پایانه ها، خاطرنشان کرد:  هدف از اجرای این طرح ایجاد وحدت رویه در تابلوگذاری ایستگاه های تاکسی در پایانه های تاکسیرانی و معابری که ایستگاه تاکسی در آن واقع شده است و همچنین بسترسازی جهت اعمال قانون توسط پلیس راهور اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح های ارائه شده برای اجرای این طرح با استفاده از استاندارد ملی علائم عمودی ایران و در راستای ساماندهی تابلوهای وضع موجود اجرا خواهد شد.

نظر شما