شناسهٔ خبر: 22959775 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیگیری رایگان امور حقوقی اتباع خارجی استان مرکزی

دبیرخانه کمیته حقوقی حل اختلاف اتباع خارجی استانداری مرکزی اعلام کرد پیگیری امور حقوقی اتباع خارجی رایگان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دبیرخانه کمیته حقوقی حل اختلاف اتباع خارجی استانداری مرکزی اعلام کرد: طرح و ثبت درخواستها، شکایات و دعاوی اتباع محترم هیچ گونه هزینه‌ای در بر نداشته و در صورت نیاز به وکیل و یا پیگیری موضوعات در مراجع ذیصلاح قضایی نیز این مهم کاملاً به صورت رایگان انجام خواهد شد.

این دبیرخانه همچنین افزود: اتباع محترم خارجی می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با در دست داشتن مدارک معتبر شناسایی و مستندات لازم نسبت به طرح شکایات خود در کمیته مذکور به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی واقع در شهرستان اراک، بلوار فاطمیه، جنب سازمان حج و زیارت استان مراجعه نمایند.

دبیرخانه کمیته حقوقی حل اختلاف اتباع خارجی، واقع در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی، آماده پذیرش کلیه شکایات و دعاوی اتباع و پناهندگان محترم در حوزه‌های مختلف حقوقی، ثبتی، ملکی، خانوادگی، کارگر و کارفرما، بیمه و ... است.

همچنین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی  اعلام کرد: کلیه اتباع افغانستانی و عراقی دارای کارت آمایش ۱۱ و هویت ۱۰ که تا کنون در طرح آمایش در حال اجراء شرکت نکرده اند، میرساند آخرین مهلت شرکت در آمایش ۱۲ تاریخ ۳۰/۹/۱۳۹۶ بوده و می‌بایست هرچه سریعتر جهت دریافت کارت معتبر خود به دفاتر خدمات اتباع خارجی مربوطه مراجعه نمایند.

بدیهی است افرادی که در مهلت تعیین شده نسبت به شرکت در آمایش ۱۲ و تمدید اعتبار کارت اقامت خود اقدام ننمایند، غیرمجاز محسوب شده و برابر مقررات اتباع خارجی غیرمجاز با آنان برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است در مهلت مذکور ساعت مراجعه به دفاتر خدمات اتباع خارجی از 7:30 الی 16:30 می باشد.

انتهای پیام / ج

رسیدگی رایگان به امور حقوقی اتباع خارجی استان مرکزی

نظر شما