شناسهٔ خبر: 22959297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

شب گذشته صورت گرفت:

آتش‌سوزی در خوابگاه دانشگاه یاسوج / انتقال دانشجویان به مسجد دانشگاه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج گفت: این آتش سوزی ساعت یک و 10 دقیقه بامداد سه شنبه، 21 آذرماه در خوابگاه دانشجویی پسرانه دانشجویان دانشگاه یاسوج در منطقه زیرتل این شهر رخ داده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پانا از کهگیلویه وبویراحمد، محمد رستمی اظهار کرد: آتش سوزی در منطقه زیرتل ورودی دانشگاه یاسوج اتفاق افتاد که ۳ تیم از آتش نشانی به محل اعزام شد، تیم اول کمتر از ۵دقیقه به محل رسید و درخواست کمک کرد و تیم های دوم و سوم نیز به محل اعزام شدند. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج خاطرنشان کرد: این حادثه و آتش‌سوزی از طبقات زیرین آغاز شده بود خسارات کلی به تأسیسات برق خوابگاه وارد شد. 

رستمی با بیان اینکه تلاش برای اطفاء حریق تا ساعت ۴ بامداد ادامه داشت، تصریح کرد: باتوجه به وضعیت آتش سوزی، کل ۴طبقه را دود گرفته بود که سریعا توانستیم دانشجویان را در کم‌ترین زمان به بیرون هدایت و برخی از آن‌ها که دچار تنگی نفس شده بودند امداد رسانی شدند.

وی در خصوص خسارات جانی و مالی احتمالی این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج در رابطه با علت آتش سوزی بیان کرد: علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است.

بر اساس این گزارش، به دلیل عدم اطمینان دانشجویان از ایمنی این ساختمان، تعدادی از دانشجویان در مسجد دانشگاه و سایر خوابگاه‌های پسرانه اسکان داده شدند.

در این خوابگاه دانشجویی چهار طبقه  حدود 200 نفر اسکان دارند.

نظر شما