شناسهٔ خبر: 22958130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار بندر آستارا خبر داد:

برگزاری نخستین هفته فرهنگی ‌اجتماعی بندر آستارا

خبرگزاری شبستان: فرماندار بندر آستارا از برگزاری نخستین هفته فرهنگی ‌اجتماعی این شهرستان خبر داد و گفت: این هفته فرهنگی اجتماعی از ۲۹ آذر تا ۷ دی سال جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.‎

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، یونس رنجکش، فرماندار آستارا شب گذشته (۲۰ آذر) در نشست هماهنگی برگزاری نخستین هفته فرهنگی ‌اجتماعی آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد به مشکلات حوزه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: درمان این مشکلات یک شبه امکان ندارد.

 

وی افزود: شناسایی مصائب حوزه های اجتماعی در کند کردن رشد این مشکلات تاثیرگذار است.

 

رنجکش از برگزاری نخستین هفته فرهنگی ‌اجتماعی شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد و تصریح کرد: این هفته فرهنگی اجتماعی از ۲۹ آذر تا ۷ دی سال جاری در بندر آستارا برگزار می‎‌شود.

 

فرماندار بندر آستارا، برگزاری نخستین هفته فرهنگی ‌اجتماعی در این شهرستان را یک کار ستادی دانست و اظهارکرد: از دستگاه‌های عضو ستاد برنامه‌های پیشنهادی را خواسته بودیم که تاکنون برخی از دستگاه‌ها این برنامه‌ها را به فرمانداری ارائه نداده اند.

 

وی با بیان اینکه نخستین هفته فرهنگی، ‌اجتماعی بندر آستارا در دو بخش برگزار می‌شود، افزود: این هفته در دو بخش نمایشگاهی برگزار و همایشی در بندر آستارا برگزار می‌شود.

 

رنجکش ادامه داد: بخش نمایشگاهی نخستین هفته فرهنگی‌ اجتماعی در بندر آستارا در محل میدان میوه و تره بار برگزار می‌شود.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا از همه دستگاه های اجرایی شهرستان خواست برای شرکت در بخش نمایشگاهی نخستین هفته فرهنگی‌ اجتماعی در بندر آستارا در میدان میوه و تره بار غرفه گرفته و تا روز پنجشنبه هفته جاری برنامه آن را به فرمانداری شهرستان ارائه کنند.

 

وی اضافه کرد: خانواده، نظم، امنیت و حقوق شهروندی، مشارکت‌های اجتماعی، سرمایه‌های اجتماعی، شعر، هنر و رسانه، بازار و کارآفرینی، روستا و گردشگری از جمله روزهای پیشنهادی برای تدوین تقویم هفته فرهنگی‌ اجتماعی شهرستان مرزی بندر آستارا است.

 

فرماندار بندر آستارا از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست برای هر روز نخستین هفته فرهنگی‌ اجتماعی برنامه های محوری ارائه و اجرایی کنند.

 

رنجکش گفت: برگزاری کارگاه آموزش خبرنویسی، همایش تجلیل از مشاهیر و برپایی نمایشگاهی از آثار مولفان بومی از جمله برنامه‌های پیشنهادی است که باید توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا اجراء شوند.

نظر شما