شناسهٔ خبر: 22957554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

شجره طیبه صالحین سپری محکم در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن

گردهمایی استادیاران شجره طیبه صالحین در ایلام به همت سپاه امیر المومنین(ع) این استان و با برپایی کارگاه های معرفتی، تربیتی و بصیرتی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در حاشیه برگزاری این گردهمایی، اظهار کرد: شجره طیبه صالحین با حضور علما و روحانیون و اساتید برجسته در حوزه های مختلف به عنوان سپر و سدی محکم در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان است.

وی، با بیان اینکه تربیت نیروهای متعهد و با ایمان، ایجاد معرفت و معرفت افزایی در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان به مسائل دینی و روز و بصیرت افزایی و دشمن شناسی از مهم ترین رسالت های شجره طیبه صالحین است، افزود: اعضای شجره طیبه صالحین و استادیاران این عرصه به عنوان سرداران و افسران عرصه جنگ نرم و مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، یادآور شد: مبارزه با تبلیغات غرب علیه نظام اسلامی و ارزش ها و فرهنگی دین مبین اسلام، ایجاد رقابت سالم در کارگروه ها، معنویت افزایی، بصیرت افزایی و دشمن شناسیی از مهمترین ویژگی های حلقه های صالحین است که نقش مهمی در راستای تقویت باورها و ارزش های دینی در بین نسل جوان خواهد داشت.

سردار حسینی، با بیان اینکه حلقه صالحین امروز محل رشد و تکامل جوانان و بسیجیان و میدان بصیرت افزایی و یک کار فرهنگی است، خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی از یک سو تهدید برای جوانان و نوجوانان به شمار می رود و از سوی دیگر نیز می تواند به عنوان یک فرصت برای تبلیغ و ترویج حوزه های دینی، اخلاقی، فرهنگی و قرآنی به کار گرفته شود.

حجت الاسلام احمدیان، مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام نیز در این خصوص، اظهار کرد: این گردهمایی به صورت فصلی در راستای ارتقای سطح کیفی مطالعاتی گفتمان انقلاب اسلامی در مسیر تکامل و امام راحل و رهبری با حضور ۱۰ نفر از استادیاران شهرستان ها، فرماندهان نواحی، مسئولان تعلیم و تربیت نواحی برگزار شده است.

وی، با بیان اینکه کارگروه های تربیتی، معنویت و بصیریتی  به مدت یک روز در حاشیه این گردهمایی برگزار شده است، افزود: خروجی مباحث کارگروها به تمام ارکان شجره طیبه صالحین شامل سرمربیان، مربیان، سرگروه ها و متربیان که به صورت طولی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی گام بر می دارند، منتقل و اعلام خواهد شد.

 

حجت الاسلام احمدیان، با بیان اینکه استادیار، مسئول گفتمان تفکر انقلاب اسلامی در هر شهرستان هستند، خاطرنشان کرد: هدف از  طرح، کادرسازی مجدد برای انقلاب اسلامی و افرادی که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشند، است.

نظر شما