شناسهٔ خبر: 22951103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

کمالوند: حق پرسپولیس برد بود/بازیکنان صنعت نفت تحلیل رفتند

«فراز کمالوند» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، با بیان اینکه در مصاف با پرسپولیس، حق سرخپوشان برد بود، اظهار داشت: به دلیل آنکه در 10 روز گذشته صنعت نفت سه دیدار برگزار کرده است، بازیکنان ما از دقیقه 70 از نظر جسمانی تحلیل رفتند.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کمالوند دوشنبه شب بعد از شکست 2 بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: فکر می کنم امروز روز خوب پرسپولیس بود و آنها پیروز این دیدار شدند.
وی در مورد دو مشکل عمده این تیم که منجر به شکست صنعت نفت در برابر سرخپوشان در تهران شد، گفت: مشکل اول ما این بود که فشردگی بازی ها تیم ما را اذیت کرد و مشکل دوم اینکه بازیکنان صنعت نفت از دقیقه 70 نتوانستند بازی را کنترل کنند و قوای جسمانی آنها تحلیل رفت.
کمالوند درباره اینکه چرا تیم صنعت نفت هر دو گل را از جناح راست خود دریافت کرد، گفت: این مشکل بازیکنان نیست و من به عنوان سرمربی باید بازی را به گونه ای طراحی کنم که گل نخوریم؛ با این حال تعدادی از بازیکنان ما امروز در سطح خودشان نبودند.
دیدار عقب افتاده تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر امروز از ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت سرخپوشان با دو گل «علی علیپور» به برتری در این دیدار رسیدند.
وی درباره احتمال اردوی صنعت نفت در تهران برای دیدار دیگری با تیم پرسپولیس در جام حذفی (با توجه به احتمال پیروزی سرخپوشان برابر بادران) و بازی با استقلال تهران در لیگ برتر تصریح کرد: شرایط اقتصادی تیم ما به گونه ای نیست که بتوانیم این مدت را در تهران اردو زده و بمانیم.
سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه دیدار امروز به دلیل حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده بود، گفت: از سازمان لیگ می خواهیم تا دیدارهای تیم ما را به گونه ای طراحی کند تا فشار کمتری به ما وارد شود؛ از سازمان لیگ می خواهیم تا فاصله ای برای دیدار با استقلال تهران در نظر بگیرند.
کمالوند همچنین در بخش دیگری درباره جایگاه خوب این تیم در جدول رده بندی گفت: در چند سال اخیر حضور در بین تیم های بالای جدول برای صنعت نفت بی سابقه بوده است؛ در صورتی که تیم ما تقویت شود، می توانیم حتی از رده ششم و هفتم بالاتر آمده و نیم نگاهی نیز به بالای جدول داشته باشیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما