شناسهٔ خبر: 22950685 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

به بهانه طغیان محبوب‌ها؛

بحران پسامحرومیت در دل تراکتورسازی

همانطور که سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید خط قرمز هواداران این تیم باید نام بزرگ تراکتورسازی باشد و نه چیز دیگری.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی آناج/ رضا شاهزاده: پس از پشت سر گذاشتن دو پنجره بسته نقل و انتقالات، درحالیکه می‌رفت کام طرفداران تراکتورسازی کم کم شیرینی پسامحرومیت را با جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی، بچشد! ناگهان با اخباری ضدونقیض، این دلخوشی طرفداران به تلخی گرایید.

اما آنچه در این بین در غبار هیاهوی عده‌ای تن رنجورش بازهم نحیف‌تر شد تیم تراکتورسازی بود و بس؛ آنچه بیش از همه زخم برداشت دل طرفداران میلیونی این تیم بود که اسیر بی‌اخلاقی‌های معدودی فرصت‌طلب در فضای مجازی شد.

اینکه فلان بازیکن خوب است یا بد، اینکه متعصب است یا نه، اینکه پولش را می‌خواهد یا می‌بخشد، اینکه مصدوم بود یا نه، اینکه افت کرده است یا خیر و ده‌ها مورد دیگر همه صحیح! اما هیچکدام از این‌ها دلیل بر موضع‌گیری علیه باشگاه ریشه‌دار و محبوب آذربایجان و بدتر از آن ایجاد حاشیه برای تیم و دل نگرانی برای طرفداران بی‌شمار تراکتورسازی نمی‌شود.

خط قرمز هواداران اصیل تیم تراکتورسازی فقط و فقط نام بزرگ و سترگ این باشگاه مردمی است و بس. 

کلام آخر اینکه: هر آمدنی رفتنی دارد و طرفداران تراکتورسازی از کادر فنی و مدیریتی تیم می‌خواهند که ضمن احترام به تمامی کسانی که برای تیم زحمت کشیده‌اند، کمر همت بر ترمیم کاستی‌ها ببندند و با تقویت اصولی تیم پلی برای عبور از این بحران بسازیم تا بازهم شاهد سربلندی تراکتورسازی و شادی دل میلیون‌ها طرفدارش باشیم.
 

نظر شما