شناسهٔ خبر: 22949917 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تصمیم ترامپ آغازی برای پایان اسرائیل

سيد حسن نصرالله در تجمع حمايت از قدس در ضاحيه جنوبي بيروت گفت: تصمیم ترامپ آغازی برای پایان اسرائیل است. روياي فلسطينيان آواره به زودي محقق خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان تاكيد كرد: ما امروزه بار ديگر در برابر تجاوز آمريكايي صهيونيستي به شهر اشغالي قدس قرار داريم و بار ديگر بر موضع خود يعني پيروزي يا شهادت تاكيد مي كنيم.
 
«سید حسن نصرالله» تلاش برخی کشورهای عربی را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی محکوم کرد. اقدام ترامپ درخصوص قدس تعدی به مسلمانان و مسیحیان و با هدف نابودی اتحاد و یکپارچگی مسلمانان صورت گرفته است و همه ملت های مسلمان باید در مقابل توطئه آمریکا بایستند. 
سيد حسن نصرالله گفت: فلسطينيان آواره همچنان بر حق بازگشت به فلسطين تاكيد مي كنند و روياي آنان به زودي محقق خواهد شد.
 
دبیرکل حزب الله لبنان بر حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود تاکید کرد . سید حسن نصرالله در تجمع حمایت از قدس در ضاحیه جنوبی بیروت درباره تجاوز آمریکایی صهیونیستی به شهر اشغالی قدس هشدار داد.
دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تجدید عهد با ملت فلسطین و قدس شریف تاکید کرد: رویای آزادی قدس شریف از اشغالگران بزودی محقق خواهد شد. سید حسن نصرالله گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا در تصمیم خود درباره قدس تنها و منزوی شده است.

دبیرکل حزب الله از تحلیلگران و سیاستمداران خواست اهمیت تحرکات مردمی در خصوص قدس را به خوبی پوشش دهند. سید حسن نصرالله گفت : هر تظاهرات و تحصنی با هر تعداد در سراسر جهان نشان می دهد که ما تنها نخواهیم بود .
پیش از سخنان دبیر کل حزب الله ، مردم لبنان در اجتماعی باشکوه همبستگی خود را با فلسطینیان اعلام و تصمیم رئیس جمهور آمریکا را در به رسمیت شناختن قدس شریف به پایتختی رژیم صهیونیستی محکوم کردند. 

برچسب‌ها:

نظر شما