شناسهٔ خبر: 22949741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

با رسیدن به رقم ۱۳/۸درصد؛

نرخ بیکاری دراستان البرز روند کاهشی به خود گرفت

کرج- مدیر کل تعاون، کار وامور اجتماعی استان البرز با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان البرز به ۱۳/۸ درصد کاهش‌یافته است گفت: ۱۲ هزار اشتغال از شهریور تاکنون در سامانه رصد ثبت‌شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل خلیلی عصر امروزدوشنبه در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ و قرائت و مفاهیم قران کریم جامعه کار وتلاش کشور که در سالن اجتماعات تربیت مربی کرج برگزار شد اظهار کرد: این دوره از مسابقات توسط کمیته قرآنی جامعه کار و تلاش به‌صورت مستقل برگزار شد، و بدون شک توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تلاش نویدبخش فرارسیدن روزهای پرنعمت است.

اسماعیل خلیلی افزود: پرداختن به موضوعات قرآنی  برابربا اقتصاد مقاومتی است و این امر به تحقق کار شایسته در سطح جامعه کمک می‌کند.

خلیلی با بیان اینکه  از زمان ورود استاندار جدید به البرز ۸ جلسه کارگروه اشتغال در استان برگزارشده است تصریح کرد:  ۴هزار نفر به آماراشتغال اجباری افزوده شده و در این مدت میزان بیمه بیکاری به تعداد ۵۰۰ مورد کاهش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه به ۳۳ هزار فرصت شغلی نیاز داشتیم که این رقم بنا به درخواست استاندار البرز به ۴۵ هزار نفر افزایش‌یافته است گفت: تلاش می کنیم در این بخش به تعهد اعلام شده برسیم.

برچسب‌ها:

نظر شما