شناسهٔ خبر: 22949149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر حوزه‌ علمیه قزوین:

رابطه با اسرائیل خسارت فراوانی به دنبال خواهد داشت

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به خطر عادی‌سازی روابط با اسرائیل گفت: امت اسلام باید نسبت به ضرر و زیان دشمن آگاه بوده و در مورد رابطه با اسرائیل هوشیاری و بصیرت کامل داشته باشند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه‌ علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به ضرورت هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: دشمن همیشه بیدار و در حال برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اقتصادی سیاسی و اجتماعی بر ضد اسلام و مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره به استمرار آگاهی و هوشیاری مسلمانان در برابر نقشه‌های دشمنان افزود: مسلمانان باید همیشه در برابر دشمن هوشیار و بیدار بوده و با اتحاد و بسیج همگانی برای مبارزه با دشمن آماده باشند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با تأکید بر هوشیاری نسبت به سکوت دشمن ابراز کرد: زمانی‌که دشمن سکوت می‌کند در حال تجدید قوا بر ضد اسلام و جامعه مسلمانان است ما امروز شاهد نابودی رژیم داعش بودیم اما این را باید باور کنیم که دشمن دست از حیله و توطئه‌های خود نسبت به مسلمانان بر نمی‌دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به عادی‌سازی روابط با اسرائیل اظهار کرد: امت اسلام باید نسبت به ضرر و زیان دشمن آگاه بوده و در خصوص رابطه با اسرائیل هوشیاری و بصیرت کامل داشته باشند چون دشمن از طریق طرح‌های اقتصادی اجتماعی سیاسی و تحریم‌ها بر ضد مسلمانان وارد می‌شود.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به تفرقه‌‌افکنی دشمنان در میان مسلمانان ابراز کرد: برخی دشمنان با تبلیغات دروغین درصدد ضعیف جلوه دادن اسلام و مسلمانان هستند و می‌خواهند میان مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کنند؛ اما ما مسلمانان باید از دسیسه‌ها و اخبار دشمن آگاه باشیم و رابطه با دشمنان را قطع کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مسلمانان بصیر و آگاه باید بدانند که نفاق دامنه بسیار گسترده‌ای دارد خاطر نشان کرد: برخی همانند سعودی‌ها خود را مدعی خدمت به حرمین شریفین می‌دانند اما از پشت به اسلام و مسلمانان خنجر می‌زنند.

به گفته حجت الاسلام عباسی باید بدانیم برخی به ظاهر مسلمان اما در باطن شیطان صفت بوده و در پی تفرقه‌انگیزی بر ضد اسلام و مسلمانان هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه اظهار کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه ابزار‌های تبلیغاتی در تلاش هستند که نسل نوجوان وجوان ما را با ارزشهای والای انقلاب اسلامی  بیگانه ساخته و آنها را از معنویت جدا کنند؛ از این رو وظیفه روحانیت و حوزه‌های علمیه در این برهه زمانی حساس و تعیین کننده است.

وی در پایان گفت: باید دشمن شناسی و دشمن ستیزی و در راس آن هوشیاری نسبت به برنامه‌های دشمن باید در اولویت برنامه‌های جامعه اسلامی قرار گیرد و بدانیم که همیشه ظلم هست و تا وقتی که ظلم باقی است مبارزه ادامه خواهد داشت./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۲

نظر شما