شناسهٔ خبر: 22948007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی آذربایجان‌شرقی؛

مربی محوری مهمترین اصل توسعه ورزش قهرمانی است

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی آذربایجان‌شرقی گفت: مربی محوری مهمترین اصل توسعه ورزش قهرمانی و تربیتی و فرهنگی ورزش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، ابراهیم فیروزی در همایش تبیین برنامه‌های میان مدت ورزش بانوان آذربایجان‌شرقی (1396-1400) اظهار کرد: مربی محوری مهمترین اصل توسعه ورزش قهرمانی و تربیتی و فرهنگی ورزش است چراکه مربیان نقش و جایگاه بسیار والایی در شکل‌گیری شخصیت ورزشکار دارند و برای سربلندی ورزشکاران باید مربیان اعتلا پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: یکی از نیازهای مهم ورزش بانوان استان برگزاری رویدادها و جشنواره‌های ورزشی شاد و با نشاط است که می‌‌توان با توسعه ورزش همگانی در بین بانوان علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی و شناسایی استعدادهای ورزشی در بین رده‌های سنی پایه مهمترین اصل ورزش که همان سلامتی است را برای بانوان جامعه را به ارمغان آورد.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی استان ادامه داد: مدال‌آوری در بخش بانوان در رقابتهای برون مرزی و آسیایی بسیار کم هزینه تر و اسانتر از بخش مردان است چرا که میانگین مدال آوری بانوان کمتر از مردان بوده و با مربیان به روز و توانمند میتوان در بخش بانوان در رقابتهای کشوری و برون مرزی برای استان کسب مدال کرد.

فیروزی در این نشست بر درآمدزایی هیات‌های ورزشی، توجه به مربیان زبده و با دانش روز، توجه مربیان به مسائل فرهنگی و تربیتی تأکید کرد.
 

نظر شما