شناسهٔ خبر: 22945421 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دوره معارفی « کوثر کویر» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود

حوزه/ مدیر قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: همزمان با ایام ورود کریمه اهل بیت(ع) دوره معارفی کوتاه مدت «کوثر کویر» با محوریت معرفی ابعاد شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها در حرم مطهر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید احمد مشرف با اعلام این خبر گفت: معرفی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها و سیره زندگانی ایشان از اهداف برگزاری دوره معارفی کوتاه مدت«کوثر کویر» است.

وی افزود: این دوره معارفی ویژه خواهران و برادران بوده و از تاریخ 21 آذرماه لغایت 8 دی ماه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار خواهد شد.

مدیر قرآن و عترت آستان مقدس تصریح کرد: خواهران برای ثبت نام در این دوره می توانند با شماره های 37175561 و براداران با شماره 37175527 تماس حاصل نمایند.

حجت الاسلام مشرف یادآور شد: به شرکت کنندگان در این دوره از سوی آستان گواهینامه حضور در دوره اعطا خواهد شد و همچنین همزمان با ایام معصومیه ویژه برنامه های متنوعی با محوریت شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها برای بانوان و دختران نوجوان در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها و رواق کودک و نوجوان در نظر گرفته شده و علاقه مندان در نوبت صبح و عصر می توانند از این برنامه های فرهنگی و معارفی بهره مند شوند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

نظر شما