شناسهٔ خبر: 22945245 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تجلیل از پژوهشگران نظام تعلیم و تربیت کشور

خبرگزاری شبستان: سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: امروز پژوهشگر برتر، معلم پژوهنده برتر، دانشجو معلم پژوهنده و تجارب برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، علیرضا عصاره، سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در برنامه تجلیل از پژوهشگران برتر این وزارتخانه گفت: مهمترین هدف برگزاری هفته پژوهش ایجاد و احیای تفکر پژوهش و فناوری در اذهان عموم، افراد خاص، محققان، دانشجویان و دانش‌آموزان است.

 

وی افزود: به همین مناسبت وزارت آموزش و پرورش همه ساله در هفته پژوهش برای بزرگداشت فعالیت های پژوهشی از سطوح عالی تا مدرسه و کلاس را برای توسعه فرهنگ پژوهش برنامه ریزی می کند.

 

وی با اشاره به برنامه تجلیل از پژوهشگران در امروز و فردا 21 آذرماه گفت: پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری هفته پژوهش اقدام به ارزیابی دانش آموزان پژوهشگر برتر، معلمان پژوهنده برتر، دانشجو معلمان پژوهنده برتر، انتخاب تجارب برتر در استان ها، پژوهشگر برتر، پایان نامه ها و طرح های برتر با توجه به معیارهای علمی پرداخته است.

 

وی افزود: تعداد هفت دانش آموز در دوره ابتدایی به عنوان پژوهشگر برتر، تعداد هفت دانش آموز در دوره اول متوسطه و هفت دانش آموز در دوره متوسطه دوم مورد تقدیر قرار می گیرند. همچنین تعداد 9 معلم پژوهنده، تعداد 3 دانشجومعلم پژوهشگر برتر شهید رجایی، 3 دانشجو معلم پژوهشگر دانشگاه فرهنگیان و همچنین 3 تجربه پژوهشی برتر استادی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین 3 پژوهشگر برتر سال وزارت آموزش و پرورش و پنج طرح برتر نیز در هفته پژوهش مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

 

نظر شما