شناسهٔ خبر: 22944991 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نوبخت در پاسخ به خبرگزاری دانشجو:

کسی که حقوق بالای ۱۷ میلیون با یارانه می‌گیرد سر دولت کلاه می‌گذارد!/ لایحه افزایش تعرفه‌های واردات در راه مجلس

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: چه کسی ۱۷ میلیون حقوق به همراه یارانه می‌گیرد؟ کسی که چنین دریافتی‌هایی دارد سر دولت کلاه می‌گذارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛  محمدباقر نوبخت امروز در نشست خبری به منظور تشریح لایحه بودجه سال ۹۷ در سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه بودجه تعدادی از دستگاه‌ها امسال مبتنی بر عملکرد تعیین شده، اظهار داشت: با توجه به محدودیت اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از منابع مالی، بانکی و بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد، مدلی که در جهان تجربه شده و به صورت خصوصی، عمومی و شراکتی پذیرفته شده است.

سخنگوی دولت در پاسخ به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره پیش‌بینی افزایش ۳۳ درصدی درآمدهای دولت در بخش حقوق گمرکی گفت: مطالبه محدود کردن واردات یکی از سیاست هایی است که مقامات نظام آن را طلب می‌کنند محدود کردن واردات به دو نوع قابل اجرا است یکی قطع واردات که آشفته بازار اخیر خودرو نتیجه قطع موقت سامانه واردات است و دیگری افزایش تعرفه‌های وارداتی است؛ به زودی دولت لایحه‌ای را برای افزایش تعرفه واردات برخی اقلام به مجلس تقدیم خواهد کرد.

نوبخت در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری دانشجو درباره سیاسی کاری دولت در حذف یارانه و اشاره خبرنگار به استمرار حقوق‌های نجومی بالای ۱۷ میلیون که رئیس دیوان محاسبات دو شب قبل در برنامه گفت و گوی ویژه خبری صراحتا به آن اشاره کرد گفت: حتما از آقای عادل آذر بپرسید چه کسی ۱۷ میلیون حقوق به همراه یارانه می‌گیرد، کسی که چنین دریافتی هایی دارد سر دولت کلاه می‌گذارد. 

 

نظر شما