شناسهٔ خبر: 22944913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

میلاد عرفان پور در دومین یادواره شهدای بلوار قدس و مدافع حرم کرمان، شعرخوانی می کند

خبرگزاری شبستان: فرمانده پایگاه مقاومت عاشقان بسیج مسجد امام سجادعلیه السلام از برگزاری دومین یادواره شهدای بلوار قدس و شهرک شهید قندی همراه با گرامیداشت یاد ۶ شهید مدافع حرم شهر کرمان خبر داد و میهمانان ویژه این مراسم را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر میرگنجانی، فرمانده پایگاه مقاومت عاشقان بسیج مسجد امام سجادعلیه السلام بلوار قدس کرمان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری دومین یادواره شهدای بلوار قدس و شهرک شهید قندی همراه با گرامیداشت یاد ۶ شهید مدافع حرم شهر کرمان خبر داد و افزود: این یادواره، فرداشب(۲۱ آذر)پس از نمازمغرب و عشاء در مسجد امام سجادعلیه السلام برگزار می شود.

 

 

وی با بیان اینکه منطقه بلوار قدس و شهرک شهید قندی در مجموع ۳۰ شهید دارد؛ به تعدادی از این شهدا از جمله شهید خلبان حبیب الله نمازیان، حسین اسماعیل کاخ، حجت الله آقاملایی و نصرالله شیخ بهایی اشاره و تصریح کرد: دیدار با خانواده همه شهدایی که یادواره برای آنان برگزار می شود، از دیروز و به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان آغاز شده است.

 

 

مسئول برگزاری دومین یادواره شهدای بلوار قدس و شهرک شهید قندی کرمان گفت: در این یادواره امیرغلامحسین دربندی، رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور و همرزم شهید صیادشیرازی، حاج ابوذر بیوکافی و میلاد عرفان پور به ترتیب سخنرانی، مداحی و شعرخوانی می کنند.

 

 

وی با افزودن اینکه چند کوچه از بلوار قدس به نام تعدادی از این شهدا نامگذاری شده اظهار داشت: خاطرات، وصیت نامه، عکس و... همه این شهدا جمع آوری شده و پس از یادواره در کتابچه ای منتشر می شود.

نظر شما