شناسهٔ خبر: 22944277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مشارکت ۲۸۰ نیروی انسانی در اجرای طرح زمستانه

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۲۸۰ تَن از عوامل راهداری و نیروی انسانی در اجرای طرح زمستانه مشارکت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه 22 اکیپ راهداری در طرح زمستانه امسال در سطح جاده های استان به مسافران خدمات رسانی می کنند، افزود: این اکیپ ها در 19 راهدارخانه استان مستقر می شوند.

 

وی با بیان اینکه راهداران استان از اکنون برای خدمات رسانی به مسافران عبوری از استان به حالت آماده باش درآمده اند، بیان کرد: راهداران در طرح زمستانه امسال در سه راهدارخانه سیار و 16 راهدارخانه ثابت خدمات رسانی می کنند.

 

بدیعی مقدم، خدمات رسانی و تامین ایمنی سفرها در طول جاده ها و گردنه ها را از رسالت های مهم راهداران عنوان کرد و گفت: 21 گردنه در محورهای خراسان شمالی وجود دارد که طول این گردنه ها 681 کیلومتر است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: 280 نفر از عوامل راهداری و نیروی انسانی نیز در طرح زمستانه مشارکت دارند.

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان شمالي؛ طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، هزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه 25 کشور قرار دارد.

 

در حال حاضر 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد و طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را داشته و در رتبه 13 قرار دارد.

 

 

 

نظر شما