شناسهٔ خبر: 22943510 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پایان آذرماه؛ آخرین فرصت برای ارسال آثار به جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی

گروه فناوری اطلاعات: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی تا پایان آذرماه اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی که از 31 شهریورماه آغاز شده بود، تا پایان آذرماه اعلام شده است.

جشنواره شامل: بخش‌هایی همچون کلیپ و تیزرتبلیغاتی، گرافیک، پویانمایی، کاریکاتور، سایت، وبلاگ، برنامه‌نویسی اندرویدی و ویندوزی و آی او اس، شبکه‌های اجتماعی است و آثار در دو مرحله داوری می‌شوند که در اولین مرحله کاندیداها معرفی می‌شوند و در مرحله دوم از میان کاندیداها فرد مورد نظر و برتر از هرگروه انتخاب خواهد شد و لوح تندیس یادبود برترین اثر جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی اهدا خواهد شد.

پایان آذرماه؛ آخرین فرصت برای ارسال آثار به جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی

 

آثار ارزشی برگزیدگان و کاندیداهای جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی در غرفه‌های این جشنواره در نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی با نام صاحب اثر به نمایش گذاشته و آثار به تمامی شهرداری‌های سراسر کشور جهت چاپ و نشر و نمایش ارسال خواهد شد.

محورها و موضوعات جشنواره شامل انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی و سبک زندگی، انقلاب اسلامی و حاکمیت، گفتمان انقلاب اسلامی است.

همچنین کاربران برای ثبت نام در جشنواره می‌توانند به نشانی www.ircfestival.ir مراجعه کنند.

نظر شما