شناسهٔ خبر: 22941021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

فرمان رهبر معظم انقلاب در بیجار روی زمین مانده است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به وضعیت مهاجرت مردم از شهرستان بیجار گفت: فرمان رهبرانقلاب مبنی بر اینکه «بمانید و این شهر را آباد کنید» در بیجار روی زمین مانده است و باید بکوشید تا این امر را محقق کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار محمدحسین رجبی، در یادواره 5400 شهید کردستان و شهدای مدافع حرم که در شهر توپ آغاج و با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده و مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به صورت جدی و برای همه سطوح جمعیتی در حال هجوم گسترده فرهنگی است، اظهار داشت: الحمدلله مردم و مسئولین شهرستان بیجار با انجام کارهای فرهنگی و برگزاری یادواره های شهدا توانسته اند به خوبی در مقابل تهاجم فرهنگی بایستند.


فرمانده سپاه بیت المقدس به آثار برگزاری یادواره های شهدا اشاره کرد و گفت: اولین تاثیر یادواره های شهدا برای خود ما است و شهدا طبق آیات قرآن ، زنده اند و فعالیت های ما را می بینند و همین مراسمات باعث می شود که ما از شهدا درس بگیریم و این برای خود ما، جوانانمان و سطوح مختلف جامعه ثمرات مفیدی در پی خواهد داشت.


رجبی، شهدا و راه و رسم آنها را از آرمان های ملت بزرگ ایران دانست و افزود: شهدا از ما خواسته اند که پیرو امام و رهبری باشیم و کلید واژه وصیت شهدا این است که امام و رهبری را تنها نگذارید و بارها وصیت کرده اند که از دشمنان اسلام غافل نشوید.


وی خاطر نشان کرد: وصایای شهدا متعلق به چند دهه پیش است اما میدان عمل آن در حال حاضر برای ماست و باید طبق راه شهدا و وصیت آنها که زمان و دشمنان را به خوبی شناختند و به فرمان رهبرشان به موقع وارد عمل شدند ، ماهم عمل کنیم و از دشمنان اسلام و دشمنان این کشور غافل نباشیم.


فرمانده سپاه کردستان به وجود جوانان مومن و انقلابی در کردستان و سراسر کشور اشاره کرد و گفت: ما جوانان خوبی داریم و بارها از ما درخواست حضور در میادین کرده اند که از اسلام دفاع کنند، این تصمیم از کجا آمده است؟ غیر از این است که دشمنان و تهدیدات اسلام را به خوبی شناخته اند؟ و این هم از آثار یادواره های شهداست.


رجبی نابودی تکفیری ها را از تدابیر به موقع رهبر انقلاب و اقتدار نظام دانست و افزود: در کشور ما همه مسئولین گوش به فرمان رهبر انقلاب و در صف واحد در مقابل دشمنان قرار دارند و این از تدابیر رهبر انقلاب بود که توانستیم به موقع در مقابل تکفیری ها که قصد داشتند در تمام کشورهای اسلامی پیشروی کنند، بایستیم و آنها را نابود کنیم.


وی به افزایش اقتدار ایران اسلامی در میان تمام کشورهای دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: این اقتداری که ما امروز داریم، از برکت خون شهداست و تا زمانی که این صفوف به هم فشرده ملت و تعهد به آرمان های شهدا هست، این اقتدار هم وجود دارد.


سردار رجبی مبانی اقتدار کشور و نظام را تشریح کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه ، رهبر مقتدر و با تدبیر که به خوبی صحنه ها و افق های دور را می بیند و به موقع فرمان می دهد، آموزه های دینی و نیروهای مسلح مقتدر و تابع ولایت، از مبانی اقتدار این کشور هستند و با وجود این مبانی بسیار مستحکم و عینی و عملیاتی، این کشور همچنان در تمام صحنه ها و در دفاع از کشور و آرمان های شهدا و امام و فرامین رهبری حضور خواهند داشت.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با اشاره به وضعیت مهاجرت مردم از شهرستان بیجار بیان داشت: فرمان رهبرانقلاب مبنی بر اینکه "بمانید و این شهر را آباد کنید" در بیجار روی زمین مانده است و باید بکوشید تا این امر را محقق کنید.


وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در هیچ کجا فرمانی به مانند فرمان صادره در بیجار را نداده اند، عنوان داشت: فرمان رهبر معظم انقلاب در بیجار قدری مورد بی مهری قرار گرفته و کوتاهی شده است و همه کوتاهی کرده اند، به ویژه مسئولین این شهرستان و باید اقداماتی انجام گیرد که این کاستی ها برطرف شود.


رجبی خطاب به مسئولین شهرستان بیجار گفت: هرچه سریعتر جلسه شورای اداری را در بیجار برگزار کنید و خود من هم حضور خواهم داشت و باید برای تحقق آن فرمان تلاش ها را مضاعف کنیم و جبران نماییم و باید حداقل وضعیت موجود را با اقدامات موثر و به موقع، تثبیت کرده و از مهاجرت مردم جلوگیری نماییم.


فرمانده سپاه کردستان تمام مسئولان بیجار را به کمک به مردم در راستای محقق کردن اقتصاد مقاومتی و ایجاد تولیدی ها، دامداری ها و رونق بخش کشاورزی فراخواند و اظهار داشت: به مردم برای ایجاد اشتغال و تولیدی ها، وام های قرض الحسنه و کم بهره بدهید و به مردم و صنعتگران کمک کنید که بتوانند با سرمایه های خود و تسهیلات دریافتی تولید داشته باشند و در بیجار بمانند.

 

نظر شما