شناسهٔ خبر: 22939714 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آغاز یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در بندرعباس

به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم شروع به کار این جشنواره گفت: در این جشنواره آثار نمایشی از استان های هرمزگان، خراسان رضوی،

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم شروع به کار این جشنواره گفت: در این جشنواره آثار نمایشی از استان های هرمزگان، خراسان رضوی، همدان، کرمانشاه و تهران در بخش صحنه ای و عروسکی به میزبانی بندرعباس و بخش خیابانی به میزبانی میناب از 19 تا 22 آذر به روی صحنه می رود.
علیرضا درویش نژاد افزود: در بخش صحنه ای نمایش های «بچه های سقاخانه» به کارگردانی راضیه ایرانی از مشهد، «سیاره عروسک» به کارگردانی محمد غلامی از مشهد، «یک استکان چای» به کارگردانی مصطفی داوطلب از مشهد، «قدمگاه» به کارگردانی مهدی سیم ریز از مشهد، «مسافران کوچک» به کارگردانی ایوب رحیمی از میناب و «گل فروشی خاندان صابر» به کارگردانی مصیب داوری از شهرستان رودان نمایش داده می شود.
وی بیان داشت: در بخش عروسکی نیز نمایش های «پنجه طلا» به کارگردانی محسن پور قاسمی از همدان، «یک روز برفی» به کارگردانی حامد ترابی از همدان، «مگولیا» به کارگردانی مریم نوقابی از مشهد، «نامه پروانه ای» به کارگردانی مهناز آقایی از مشهد، «دعای باران» به کارگردانی مائده آریانوش از مشهد «چارقد گلدار گلدون خانم» از بندرعباس پخش می شود.
«ضامن آهو » به کارگردانی مهدی صالح یار از تبریز، «کبوتر زرد» به کارگردانی مرتضی اسدی از کرمانشاه ، «کاسه گردون» به کارگردانی نرگس خاک کار از شهر ری، «طوق سبز» به کارگردانی فرهاد لباسی از همدان، «خوشبختی همینجاست» به کارگردانی مصطفی دهشت از کرمانشاه، «حسرت» به کارگردانی علی رحیمی از میناب و «فاطمه رضا» به کارگردانی حبیب ناصری و باقر رمضان زاده از میناب از نمایش های راه یافته به بخش خیابانی جشنواره است.
مراسم پایانی یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی نیز بعد از ظهر روز چهارشنبه 22 آذر در فرهنگ سرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی از همان ابتدای شروع به کار به میزبانی بندرعباس اجرا شده و دبیرخانه این جشنواره در بندرعباس واقع است.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

نظر شما