شناسهٔ خبر: 22933778 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پارلمان اردن در توافق صلح با رژیم صهیونیستی تجدید نظر می کند

نمایندگان پارلمان اردن در جلسه امروز خود تصمیم گرفتند تا در اعتراض به اقدام آمریکا علیه قدس، تمامی توافق های امان با رژیم صهیونیستی ازجمله توافق صلح با آن را مورد بازنگری قرار دهند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /بر اساس این گزارش، نمایندگان پارلمان اردن در جلسه امروز خود تصمیم گرفتند تمامی توافق های امان با رژیم صهیونیستی ازجمله توافق صلح با آن را مورد بازنگری قرار دهند.

طبق اعلام رسانه های عربی، این اقدام در اعتراض به تصمیم اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر شناسایی قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی انجام می شود.

روزنامه الغد اردن نیز گزارش داد که نمایندگان پارلمان اردن با اکثریت قاطع آرا تصمیم گرفته اند تا همه توافق های موجود میان اردن و اسرائیل از جمله توافق وادی عربه را مورد بازنگری قرار دهند و کمیته ای در همین زمینه نیز تشکیل شود.

بر اساس این خبر کمیته ای حقوقی از سوی پارلمان تشکیل شده است تا همه توافق ها را بررسی کند و نقض این توافق ها از سوی اسرائیل را به پارلمان گزارش دهد تا پارلمان اردن تصمیم لازم در این خصوص را اتخاذ کند.

گفتنی است، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه شهر قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی به رسمیت شناخت. / مهر

نظر شما