شناسهٔ خبر: 22931465 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مرحله اول مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مرحله اول مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس کردستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستانگفت: 23 تا 30 آذر ماه به نام هفته قرآن، عترت و نماز نامگذاری شده است و به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی برای برگزاری در سطح واحد‌های اداری و آموزشی استان پیش بینی و ابلاغ شده است.

 وی تعمیق و توسعه فرهنگ غنی قرآن کریم، ‌عترت و فرهنگ اقامه نماز، زمینه‌سازی برای انس بیشتر دانش‌آموزان و همکاران با قرآن، عترت و نماز، برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌‌آموزان در مرحله آموزشگاه و زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان با بهره‌گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) و احکام دینی در برابر تهاجم فرهنگی غرب را از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز عنوان کرد .

نریمانی از تشکیل ستاد بزرگداشت هفته قرآن عترت و نماز در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و بیان کرد: برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی مدیران و مربیان، تهیه پوستر و بنر و انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرستان و آموزشگاه‌ها، برگزاری باشکوه مرحله اول مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس و برگزاری نمایشگاه‌های قرآن، عترت و نماز از جمله کتاب، نرم‌افزار از اهم برنامه‌های این هفته است.

نریمانی از برگزاری مسابقه انشاء نماز مرحله آموزشگاه  در تمام مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم استان در روز 29 آذر ماه 96 با حضور تمام دانش‌آموزان مدارس خبر داد و گفت: از نحوه برگزاری مسابقه مذکور از سوی اداره کل بازدید به عمل خواهد آمد.

وی بر دعوت از دانش‌آموزان علاقمند برای شرکت در طرح حفظ موضوعی قرآن کریم، طرح امام شناسی "مصباح الهدی" تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان همچنین می‌توانند برای ثبت نام در طرح ملی نور (حفظ ترتیبی)  قرآن کریم به سایت www.quran.medu.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/  د م

تشکیل ستاد بزرگداشت هفته قرآن عترت و نماز در سطح استان و شهرستان‌ها

نظر شما