شناسهٔ خبر: 22930254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اعزام 11 گروه مددکاری از سوی بنیاد شهید کرمانشاه به مناطق زلزله زده

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام هادی عسگری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ های اعزامی با حضور در مناطق زلزله زده نظیر سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام هادی عسگری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ های اعزامی با حضور در مناطق زلزله زده نظیر سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی، ازگله، گیلانغرب و ... با ایثارگران این مناطق دیدار کردند.
وی با بیان اینکه این دیدارها به منظور افزایش انگیزه و ایجاد روحیه زندگی در ایثارگران آسیب دیده و کمک به مسائل روحی و روانی آنان انجام شد، افزود: در این دیدارها همچنین به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی شد.
حجت الاسلام عسگری یادآوری کرد: علاوه بر کارهای روان درمانی، 500 تخته چادر نیز به مناطق زلزله زده ارسال شد تا ایثارگران حادثه دیده در آن ها اسکان اضطراری پیدا کنند.
مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر این چادرها، تعداد زیادی وسایل گرمایشی نظیر چراغ والور و پتو نیز تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال گردید.
وی در پایان گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه کمک به افراد زلزله زده را همچنان ادامه خواهد داد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 505 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

نظر شما