شناسهٔ خبر: 22930251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگزاری همایش جوان، نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری در کرج

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان البرز و دبیر برگزاری همایش جوانان در این استان از

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان البرز و دبیر برگزاری همایش جوانان در این استان از برگزاری همایش جوان، نقش آفرینی و مسئولیت پذیری، خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی صدیقی رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه با اعلام این خبر افزود: این همایش روز پنج شنبه بیست و سوم آذر ماه از ساعت ١٤ در استان البرز و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی هدف این همایش را گردهمایی جوانان، مسئولان و سران حزب با محوریت آموزش سیاسی و اصل تحزب، مرور تاریخچه و اهداف عالی حزب، معرفی تشکل اعتدال در دانشگاه و تقدیر از نقش آفرینی جوانان در انتخابات عنوان کرد و گفت: با نگاه ویژه  دولت تدبیر و امید فرصت فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی جوانان روز به روز گسترده‌تر شده و مسئولیت پذیری جوانان نسبت به مسائل و رویدادهای کشور نمود بیشتری به خود گرفته است؛ باید این فرصت به دست آمده مغتنم شمرده شود و در جهت تربیت و کادرسازی جوانان برای اداره آینده کشور استفاده شود.

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان البرز افزود: حزب اعتدال و توسعه در نظر دارد به عنوان متولی جریان اعتدالی در کشور با فراهم کردن بسترهای صنفی و مدنی، ضمن تشریک مساعی جوانان در مسئولیت پذیری های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... آنان را به نقش آفرینی در این حوزه ها به دور از هرگونه افراط و تفریط تشویق کند.

نظر شما