شناسهٔ خبر: 22930129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

شهردار تبریز:

بافت فرسوده اطراف اتوبان پاسداران رنگ آمیزی می‌شود

نصر: شهردار تبریز از رنگ آمیزی دیوار ساختمان‌های بافت‌ فرسوده‌ی اطراف اتوبان پاسداران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر با بیان این مطلب افزود: در کشورهایی نظیر مراکش این طرح برای زیبایی بصری انجام شده و بعد از انجام مطالعات ما نیز اجرایی می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: همچنین بعد از پایان بارش‌ها، رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها و ... را انجام می‌دهیم.
 
وی با تاکید بر آماده‌سازی فضای شهر برای تردد معلولان، گفت: بدین منظور پل‌های عابر پیاده به آسانسور تجهیز می‌شوند و تدابیری نیز اتخاذ خواهد شد که تنها معلولان معرفی شده از سوی بهزیستی و سالمندان از این آسانسورها استفاده کنند.
 
شهین‌باهر خاطرنشان کرد: شهرداری به‌دنبال احداث پارک ویژه معلولان نیز است.
 
وی با اشاره به جایگزین شدن محلول به‌جای نمک در مواقع بارش، گفت: باتوجه به این‌که نمک پاشی به محیط زیست آسیب وارد می‌کند، در بارندگی اخیر محلول پاشی را مدنظر قرار دادیم.
 
شهردار تبریز در بخش دیگر سخنانش با اشاره به طرح ساماندهی دست فروشان، گفت: بدین منظور از دست فروشان شهر نام نویسی می‌شود.
 
وی در خصوص استفاده از فاینانس خارجی برای خط دوم قطار شهری تبریز، اظهار کرد: همکاران برای جذب فاینانس خارجی تلاش می‌کنند و برای ارایه‌ی گزارش عملکرد در صحن شورا از مسئولان مربوطه دعوت خواهد شد.
 
شهین‌باهر با اشاره به بدهی‌های شهرداری، گفت: بدهی برای شهرداری امری اجتناب ناپذریر است و اخیراً به تمامی مناطق بخشنامه‌ کرده‌ایم که پرداخت بدهی پیمانکاران عادلانه باشد.
 
وی در پایان سخنانش با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی پاساژها و ساختمان‌های تجاری، گفت: بررسی ایمنی پاساژها توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما