شناسهٔ خبر: 22929248 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ضرب و شتم و بازداشت کودک فلسطینی+ عکس

مکان: قدس، فلسطین/ منبع: خبرگزاری آناتولی

صاحب‌خبر -

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، نیروهای اشغالگر قدس «فوزی الجنیدی» نوجوان 14 ساله فلسطینی را پس از ضرب و شتم، بازداشت کردند.

 

DQrWp8qW4AMMFjA

 

به گزارش باشگاه اسیران فلسطینی، صهیونیست ها از روز چهارشنبه از طریق یورش به منازل فلسطینیان یا در جریان اعتراض‌ ها 35 فلسطینی را در قدس دستگیر کردند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌ دهند نیروهای اشغالگر به یکی از مراکز تجاری قدس حمله کرده و تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی «جهاد ابوزنید» عضو شورای قانونگذاری و یک پسر و دختر را در درگیری‌ ها در خیابان «صلاح الدین» بازداشت کردند.

به دنبال تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره «قدس»، امروز (یکشنبه) نیز مناطق مختلف فلسطین شاهد تظاهرات و درگیری شدید با نیروهای صهیونیست بود.

طی درگیری‌ های روز چهارم میان فلسطینیان و صهیونیست ها 231 تن زخمی شدند که مصدومیت 24 تن از آنها در اثر تیراندازی، 172تن در اثر خفگی، چهار تن در اثر حمله با گلوله واقعی و ۱۹ تن در اثر زمین خوردن بود.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد ده‌ ها تن نیز در درگیری‌ های شب گذشته در مناطق مختلف کرانه باختری زخمی شدند. همچنین تعدادی دانشجوی تظاهرات کننده در شرق «خزاعه» با گاز اشک‌ آوری که نظامیان صهیونیست شلیک کردند، مصدوم شدند.

همچنین شب گذشته 9 شهروند فلسطینی نیز در درگیری‌ ها با نیروهای صهیونیست در شهرک «عزون» در شرق «قلقیلیه» زخمی شدند.

درگیری‌ ها میان دو طرف در کرانه باختری از جمله قدس و حملات هوایی در غزه، طی سه روز اخیر چهار شهید و حدود 1200 زخمی برجا گذاشت.

این اعتراضات زمانی صورت گرفت که جنبش‌ های دانشجویی خواهان ادامه اعتراضات به تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره قدس شدند.

مکان: قدس، فلسطین

منبع: خبرگزاری آناتولی

 

 

نظر شما