شناسهٔ خبر: 22928551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

با حضور مسئولان استانی آموزش و پرورش؛

نمایشگاه عکس دانش آموزی در اداره کل افتتاح شد

نمایشگاه عکس دانش آموزی با موضوع خانه، مدرسه، جامعه، با حضور مسئولان استانی آموزش و پرورش در سالن طبقه همکف اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، صبح امروز نمایشگاه عکس دانش آموزی، آموزشگاه غیردولتی دوره اول فرهیختگان دانش، ناحیه 2 زاهدان در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

سعیده سرگلزایی مقدم معاون پرورشی و فرهنگی استان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین نمایشگاه هایی که برخواسته از ذوق و سلیقه و دید هنری دانش آموزان است؛ گفت: بستر سازی برای رشد و نبوغ دانش آموزان در عرصه های مختلف از اهداف کلان آموزش و پرورش است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به خلاقیت ها و استعدادهای دانش آموزان در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: توجه ویژه و حمایت های همه جانبه از آثار هنری دانش آموزان زمینه کشف استعدادهای نهفته آن ها را فراهم می نماید.

نریمان مرادقلی دبیر هنر دانش آموزان این آموزشگاه گفت: این نمایشگاه از میان 150 اثر از آثار دانش آموزی این آموزشگاه توسط هیئت داوران انتخاب و در نهایت با 30 اثر به این نمایشگاه راه یافته است.

وی در ادامه افزود: به تمامی آثار دانش آموزی راه یافته به این نمایشگاه لوح سپاس اعطا گردید و به پنج اثر برگزیده "اول" جوایز نقدی نیز داده می شود.

مرادقلی در پایان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز در اداره کل آموزش و پرورش استان دایر می باشد و پس از آن در محل ناحیه 2 زاهدان مجددا به مدت سه روز برگزار می گردد  و در نهایت اختتامیه آن در کانون شهید مسلم کیخا انجام می شود.

نظر شما