شناسهٔ خبر: 22926457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرمايه گذاران کهگیلویه و بویراحمد به ازای ایجاد هر فرصت شغلی حمایت می شوند

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که استان برای هرگونه سرمایه گذاری آماده است، گفت: سرمایه گذاران به ازای ایجاد هر فرصت شغلی، حمایت می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 19 آذر ) در بازدید از شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی زربند به اهمیت بنیادی سرمایه گذاری در عرصه های اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: هرگونه سرمایه گذاری  عامل تحرک در تولید، اشتغال، درآمد و رونق اقتصادی استان است.

 

احمدی با بیان این که اگر سرمایه گذاران دلشان در استان باشد، به طور قطع به صورت ویژه از آنها حمایت می شود، اظهار داشت: انتظار می رود، مسئولان شرکت ها با مدیریت صنعتی جهت پیشبرد اهداف خود عمل کنند.

 

وی با بیان این که همه دستگاه های اجرایی با تمام ظرفیت برای ایجاد رونق کار و اشتغال از آمادگی کامل برخوردارند، گفت: از همه بانک های عامل استان خواسته شده که یار و مددکار سرمایه گذاران باشند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد شرکت سینره و زردبند را از شرکت های موفق دانست و اضافه کرد: از صنعت و معدن استان خواسته شده که تسهیلات خود را با پیشرفت هر فاز به سینره و زربند تخصیص دهد و بعد از دریافت تسهیلات، از میزان پیشرفت آن نیز بازدید خواهد شد.

 

احمدی با بیان این که بر هزینه کرد دقیق تسهیلات به صورت ویژه نظارت می شود، خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش بانک با سرمایه گذار شد.

 

وی با بیان این که در سیستم های نوین بازاریابی برای تبلیغات، نیاز به ایجاد و راه اندازی دفتر در مناطق مختلفی نیست، بیان کرد: شرکت سینره می تواند در راستای هدف گذاری تبلیغات مدرن نسبت به تشکیل تیم ورزشی با برند سینره و زربند اقدام کنند تا علاوه بر پوشش نیازهای پرسنل، تبلیغات مناسبی انجام شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد رعایت اصول بهداشتی را ضروری دانست و تصریح کرد: یک شرکت بهداشتی و دارویی باید از نظر رعایت مسائل بهداشتی سرآمد سایر موسسات و شرکت ها باشد، زیرا فضای مناسب و زیبای یک شرکت، خود بزرگ ترین تبلیغ برای آن موسسه است.

 

احمدی گفت: انتظار می رود با بهره گیری از شیوه نوین تبلیغ که امروزه در دنیاست، شرایط بازاریابی این دوشرکت نسبت به گذشته بهبود یابد.

نظر شما