شناسهٔ خبر: 22924992 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

شهیدی در جمع مردم زلزله زده خبرداد:

منازل ایثارگران تحت پوشش بیمه قرارگرفت

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پوشش بیمه‌ای منازل همه ایثارگران کشور در مقابل حوادث غیر مترقبه خبرداد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی عصر روز گذشته در دومین روز از سفر خود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در نشست شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه جامعه ایثارگری جامعه بزرگی است و ما در پی کم کردن بار مشکلات این عزیزان هستیم افزود: ایثارگری و فداکاری مردم خطه کرمانشاه همیشه زبان زد خاص و عام بوده و ایثارگران آسیب‌دیده در این استان بخشی از این مردم فداکار هستند.

 او بیان کرد: خوشبختانه کار خوب و بزرگی در مورد بیمه ایثارگران انجام شده و این عزیزان تحت پوشش بیمه عمر، خسارت حوادث غیرمترقبه و مسکن قرار دارند.

شهیدی افزود: در حادثه زلزله اخیر شرکت بیمه‌گر تاکنون بیش از۳۲۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده ایثارگران را برآورد خسارت کرده و لذا برای جبران خسارت آسیب دیدگان تا سقف مبلغ ۳۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.

او افزود: ما از برخی ایثارگران مانند جانبازان ۷۰ درصدی که منازل آنان تخریب شده است درخواست کرده‌ایم که در کرمانشاه سکونت کنند و مقدمات آن را بنیاد فراهم می‌کند اما تاکنون فقط یکی از جانبازان ۷۰ درصد این مطلب را پذیرفته و در مهمانسرای وابسته به بنیاد ساکن شده است.

نظر شما