شناسهٔ خبر: 22924827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس سازمان بسیج طلاب هرمزگان:

بحران کنونی یمن، نتیجه دوستی اسلام آمریکایی با اسرائیل است

رییس سازمان بسیج طلاب هرمزگان، بحران کنونی یمن را نتیجه دوستی اسلام آمریکایی با اسرائیل دانست و گفت: اسلام آمریکایی، خواسته های دشمن را برآورده کرده و با دوست و دشمن سازگاری دارد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد برزگرپور رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب سپاه امام سجاد(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حمایت از محور مقاومت را یکی از ویژگی های نظام اسلامی ناب محمدی دانست و گفت: دشمن برای سطله پذیری و تسلیم کردن برخی جوامع، برنامه ها و توطئه های مختلفی اجرا می کند و در این راستا قصد دارد تا این گونه جوامع را یا به سمت خود بکشاند و یا آنان را نابود کند و از بین ببرد.

وی در ادامه افزود: زمانی که دشمن به دنبال سلطه بر جوامع باشد، آگاهی بخشی، بیدار کردن، فرهنگ سازی و از همه مهمتر معرفی نقشه های نظام سلطه، یکی از استراتژی های نظام مقدس اسلامی است تا مردم این جوامع، فریب نیرنگ ها و نقشه های شوم دشمنان را نخورند. 

رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب سپاه امام سجاد(ع) همچنین تصریح کرد: اما آنجایی که دشمن به دنبال غضب، غارت و تخریب یک حکومت برآمده از حق و حقیقت و آرای مردم است در مرحله نخست باید از درون همان جامعه و یا کشور، انسان هایی با روحیه مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی در مقابل غضب و تخریب دشمن ایستادگی کنند.

حجت الاسلام برزگرپور با تاکید بر ضرورت مقابله با استکبار و اسلام آمریکایی بیان کرد: بر اساس تعابیر امام راحل و مقام معظم رهبری، دو نوع اسلام شامل اسلام ناب محمدی(ص) و دیگری اسلام آمریکایی وجود دارد که هر یک از ویژگی هایی برخوردارند که اسلام ناب محمدی برای جهان اسلام منافعی به همراه دارد اما دیگری تخریب کننده امت اسلامی است.

وی اضافه کرد: اسلام آمریکایی، خواسته های دشمن را برآورده می کند و محوریت اسلامی بودن خود را آمریکا قرار می دهد، با دوست و دشمن سازگاری دارد و اکثر مواقع به جای حمایت از دوست، از دشمن طرفداری می کند،.

رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: در اسلام آمریکایی نه تنها روحیه جهاد و مبارزه وجود ندارد بلکه روحیه تسلیم پذیری، قدرت طلبی و سلطنت طلبی، رعب و وحشت حاکم است، در این نوع از اسلام، نه تنها با فساد مقابله نمی شود بلکه از آن حمایت می کند، در اسلام آمریکایی، ارزش ها و آرمان هایی که دین برای سعادت انسان ترسیم می کند برچیده می شود.

حجت الاسلام برزگرپور با اشاره به ویژگی های اسلام ناب محمدی(ص) گفت: تمامی موارد فوق در اسلام ناب برعکس است، روحیه جهاد در اسلام ناب جایگاه خاصی دارد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، در آیاتی از قرآن کریم به ما دستور داده شده که با دشمن مهرورزی نکنیم، اسرار خود را به دشمن نگوییم، به وعده های دشمنان دلخوش نباشیم و از نقشه های شوم دشمن آگاه شویم، همه این موارد به نوعی مقابله با دشمن است.

وی همچنین تصریح کرد: پس از آگاهی از نقشه های شوم دشمن باید با فرهنگ باطل و تهاجمی دشمن، مقابله و چهره های دوست نما و جاسوسان دشمن را نیز شناسایی کنیم.

رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب سپاه امام سجاد(ع) گفت: بحران کنونی یمن، نتیجه دوستی اسلام آمریکایی با اسرائیل است، اینکه یک کشور اسلامی برای نابودی کشور اسلامی دیگر تلاش کند در باور اسلام ناب محمدی نمی گنجد.

حجت الاسلام برزگرپور ادامه داد: اسلام ناب محمدی در کشوری که برای ماندگاری خود، نقشه های استکبار را عملی کند وجود ندارد، اسلام ناب اجازه هیچ گونه تعرض و تهاجمی را به کافران می دهد که در حق مسلمانان روا دارند.

وی تاکید کرد: ایجاد روحیه استکبارستیزی در اسلام ناب و مقابله با اسلام آمریکایی، مستلزم روحیه جهادی و ایثارگری، انقلابی و مقاومت در بین مسلمانان است، دین اسلام به مسلمانان اجازه نمی دهد با افرادی که با روحیه تهاجمی، قصد تخریب و نابودی مسلمان دیگری را دارند، دوست شوند.

رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب سپاه امام سجاد(ع) در پایان با تاکید بر ایستادگی در مقابل اسلام آمریکایی افزود: باید با فرهنگ سازی صحیح و آگاهی بخشی به مردم، آنان را از عواقب شوم اسلام آمریکایی آگاه کرد./۸۵۱/ت۳۰۲/ب۲

نظر شما