شناسهٔ خبر: 22924113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وحدت جهان اسلام مانع از تحقق اهداف شوم ترامپ می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه وحدت جهان اسلام و همدلی مسلمانان مانع از تحقق اهداف شوم رئیس جمهور آمریکا می شود گفت: تا زمانی که مسلمانان وحدت و انسجام خود را حفظ کنند کسی نمی تواند به آنها آسیب بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز (18 آذر) در آیین گشایش دفتر بنیاد امید ایرانیان چهارمحال و بختیاری گفت: وحدت رمز پیروزی ملت های مسلمانان است و بی شک نگاه امت محوری بنیان گذار انقلاب اسلامی برای تقویت بیش از پیش وحدت جوامع اسلامی بوده است.

 

وی افزود: تا زمانی که مسلمانان وحدت و انسجام خود را حفظ کنند کسی نمی تواند به آنها آسیب بزند.

 

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهداف و فلسفه شکل گیری بنیاد امید ایرانیان اشاره کرد و گفت: ایجاد تعامل و تفاهم بین خبرگان و نخبگان ایرانی، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی ها مردمی و خدمت به کشور و اصلاحات از مهمترین رویکردهای این بنیاد است.

 

عارف اظهار کرد: این بنیاد در نقش یک اتاق فکر در راستای پیشرفت کشور و نظام است و ماموریت دارد تا به مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور پاسخ دهد.

 

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی حضور کمرنگ جوانان در عرصه های مدیریتی را از چالش های موجود کشور دانست و افزود: جهت گیری کلی بنیاد امید ایرانیان، جوانگرایی و شایسته سالاری است.

 

وی با بیان اینکه بنیاد امید ایرانیان در انتخابات کاندیدا معرفی نمی کند، افزود: این در حالی است که این نهاد در تعیین راهبردهای انتخاباتی مانند گذشته فعال است.

 

عارف در پایان ابراز امیدواری کرد که افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان در چهارمحال و بختیاری بستری برای هم اندیشی سازمان های مردم نهاد و منشا خیر و برکت برای این استان باشد.

 

وی پس از آیین گشایش دفتر بنیاد امید ایرانیان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کرد.

 

خاطرنشان می شود: نشست با احزاب و حضور در جشن روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به شهرکرد است.

 

نظر شما