شناسهٔ خبر: 22916719 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ابراهیم رازقی در گفتگو با دیده بان ایران؛ چالشی به نام "دانشگاه ناکارآمد " موضوع گفت و گوی دیده بان ایران با معاون وزیر علوم دوره اصلاحات:

هشدار عارف درباره خطرات بی‌تفاوتی جنبش دانشجویی /پرونده ستاره شدن دانشجویان کاملا حذف شود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه دانشجویان نیاز به محیط آزاد و حرکت آزادانه دارند، گفت: برخوردهای انضباطی پاسخ دانشجوی امروز نیست و وزارت علوم باید پرونده ستاره شدن دانشجویان را به طور کامل حذف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا عارف در جشن روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد، بی‌تفاوتی جنبش دانشجویی نسبت به برخی از رویدادها را خطرناک خواند و افزود: اگر دانشجو امروز بی‌تفاوت باشد فردا که مسئولیتی را می‌پذیرد چگونه عمل می‌کند.

عارف با اشاره به اینکه دانشجو باید مطالبه گر بوده و انتقاد سازنده داشته باشد، ادامه داد: دانشجویان اهل فکر و علم هستند که شایسته تک‌بعدی شدن در محیط‌های آموزشی و اینکه فقط آموزش کلاسیک ببینند را ندارند.

وی آرمان‌گرایی، استکبارستیزی، روحیه انقلابی و عدالت‌خواهی را از مختصات جنبش دانشجویی برشمرد و افزود: قانون‌گرایی و اعتدال‌گرایی نیز وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنجم انقلاب است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خلوص نیت، خلاقیت، امیدواری و نشاط، تلاش برای اعتلای کشور و مطالبه گری برای تغییر و اصلاح امور را به عنوان مسیری مستمر برای جنبش‌های دانشجویی ترسیم کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما