شناسهٔ خبر: 22916633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شورای شهر گرگان نگاه سیاسی به مسائل شهری ندارد

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه نباید خدمات شهری را به مسائل سیاسی گره زد، گفت: شورای شهر گرگان در دوران فعالیت خود به هیچ وجه نگاه سیاسی به مسائل شهری ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، ناصر گرزین، عضو شورای اسلامی شهر گرگان، شامگاه(18 آذر) در جمع خبرنگاران استان گفت: با کارنامه خوبی که عبدالرضا دادبود منتخب شورا داشت ما شاهد اتفاقات خوبی بودیم و این موضوع باعث شد تا اعضای شورای اسلامی شهر گرگان ایشان را به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نباید خدمات شهری را به مسائل سیاسی گره زد، افزود: شورای اسلامی شهر گرگان در دوران فعالیت خود به هیچ وجه نگاه سیاسی به مسائل شهری ندارد و در انتخاب شهردار این اتفاق رخ نداده است.

 

گرزین شورا را پارلمان محلی دانست و اظهارداشت: خدمت رسانی به شهروندان از مهمترین و اصلی ترین اهداف منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر گرگان به شمار می آید.

 

وی از سوابق دادبود در استانداری گلستان یاد کرد و تصریح کرد: ایشان از مدارک دکترا در مدیریت شهری، ارشد شهرسازی و کارشناسی عمران برخوردار هستند که فعالیت های مرتبطی با شهرداری داشتند و امید است با این اتفاقات شاهد کارهای خوبی در سطح شهر گرگان باشیم.

 

عضو شورای شهر گرگان با بیان اینکه اکنون شهردار منتخب باید تلاش کند تا پروژههای نیم تمام به اتمام رسد، گفت: باید برای شهر گرگان چشم اندازی یک تا چهارساله تعریف شود تا شاهد اتفاقات خوبی در بحث توسعه صنعت گردشگری و سرمایه گذاری باشیم.

 

وی با اعلام نارضایتی از بودجه شهر گرگان، افزود: اختصاص 220 میلیارد بودجه اعتبار شهری در شان گرگان نیست بلکه باید برنامه ریزی هایی صورت گیرد تا بتوانیم با جذب سرمایهگذار این مبلغ به بیش از 500 میلیارد تومان برسانیم.

 

گرزین با اشاره به اینکه تا کنون فقط 43 درصد بودجه تحقق پیدا کرده است، اظهارداشت: با توجه به زمان ممکن است کمی عقب باشیم اما با آمدن شهردار خوب روند جذب بودجه سرعت بیشتری پیدا کند.

 

وی صنعت گردشگری، ایجاد پارکهای مدرن شهری، توجه به محلات و صنعت محلات، ترافیک جاده ناهارخوران و پیگیری بحثهای تفرجگاههای جدید به ویژه هزار پیچ را از مهمترین برنامه ها دانست.

 

نظر شما