شناسهٔ خبر: 22916344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام‌جمعه شهر «لالجین»:

حلقه‌های صالحین بستری برای پرورش و هدایت بسیجیان است

حجت‌الاسلام «محمدتقی سیفی» گفت: حلقه صالحین، بسیج بدون شک بهترین بستر برای پرورش و هدایت افراد و به خصوص نوجوانان و جوانان است و افراد با حضور در این محافل می‌توانند به تعالی انسانی برسند.

صاحب‌خبر -
حلقه های صالحین بستری برای پرورش و هدایت بسیجیان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمدتقی سیفی» امام‌جمعه شهر «لالجین» در دوره آموزشی حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان «بهار»، با اشاره به وظیفه مهم و خطیر مسئولین بسیج در پایگاه‌های مقاومت، اظهار داشت: این وظیفه خطیر در راستای تربیت هدف‌مند مربیان و بسیجیان انقلابی و فعال است .

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در خصوص جوانان، افزود: این امام عظیم‌الشان، یاران امام زمان (عج) را جوانان می‌دانند و از این رو امروز نیز همه جوانان باید برای دور ماندن از انحرافات تربیت شده و آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

امام جمعه لالجین در ادامه با اشاره به نقش مهم و به‌سزای حلقه‌های صالحین بسیج در تربیت نسل چهارم انقلاب اسلامی بیان داشت: حلقه صالحین بسیج، بدون شک بهترین بستر برای پرورش و هدایت افراد و به خصوص نوجوانان و جوانان است و افراد با حضور و شرکت در این محافل می‌توانند به رشد و تعالی انسانی و دینی برسند.

حجت‌الاسلام «محمدتقی سیفی» هم‌چنین یادآور شد: در دوره‌های آموزشی بسیج، سرگروه‌ها و مربیان باید به خوبی مباحث مورد نظر را آموزش ببینند تا بتوانند خود مدرس خوبی برای بسیجیان دیگر باشند.

انتهای پیام/

نظر شما