شناسهٔ خبر: 22912605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

زارعی: باید در چارچوب‌های دین مبین اسلام، منطق و تقوا حرف بزنیم

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با مردم هوشمند استان نمی توان از روی سالوس صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلام‌محمد زارعی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در چهار سال گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه قرار گرفت و در جای جای این استان شاهد پیشرفت های گوناگونی هستیم.

وی بیان کرد: این استان نباید هیچ نسبتی با کلمه محرومیت داشته باشد چراکه طرفیت های طبیعی و انسانی فراوانی دارد و زندگی مردم استان باید آبرومند و توام با آرامش، امنیت و رفاه باشد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رویکرد ما این است که علاوه بر کارهای زیربنایی و توسعه‌ای نیروی انسانی و منابع غنی و توانمند استان را مورد توجه قرار دهیم.

زارعی با بیان اینکه کارکردن برای مردم هزینه دارد، تصریح کرد: کارکردن برای مردم با بدخلاقی هم مواجه است. ما معتقد هستیم که همه ما در نظام اسلامی باید در چارچوب‌های دین مبین اسلام، منطق و تقوا حرف بزنیم؛ اگر غیر از این حرفی زده شود این حرفا برای رضای خدا نیست بلکه برای قدرت طلبی، منفعت طلبی و حاکم شدن بر سرنوشت مردم است.

وی ادامه داد: اجازه دهید فضای برادرانه، صمیمی، توام با کار و تلاش و جدیتی که در اختیار مردم این استان قرار گرفته  ادامه پیدا کند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نباید با نگاه به آینده‌ای که شاید شرایط را نسبت به امروز بهتر بتوانیم ببینیم برخی‌ها زودتر از موعد و خارج قاعده و عرف سیاسی بد اخلاقی کنند، این بداخلاقی‌ها را مردم خیلی خوب تشخیص می دهند. اما همانطور که قبلا نیز گفته ام فهم مردم از معدل فهم مسئولان بالاتر است.

وی اضافه کرد: با مردم هوشمند استان نمی‌توان از روی سالوس(سالوس یعنی ریاکار، شیاد و چرب - زبانی) صحبت کرد و فهم مشترک و برداشت مشترک همه مردم این است که این فضای کار و تلاش و صمیمیت با جدیت ادامه پیدا کند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

برچسب‌ها:

نظر شما