شناسهٔ خبر: 22908871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی معطل مدیر دستگاه‌ها برای اعلام آمار واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی نباشد

خبرگزاری شبستان: استاندار همدان با بیان اینکه برخی مدیران پروژه های دولتی را ملک شخصی خود می دانند، گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی معطل مدیر دستگاه‌ها برای اعلام آمار واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی نباشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان، امروز (18 آذر) در شورای برنامه‌ریزی استان همدان اظهار کرد: واگذاری‌ پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی علاوه بر تاکید مقام معظم رهبری، دستور مجلس و دولت نیز بوده است.

 

وی با بیان اینکه برخی از مدیران پروژه‌ها را ملک شخصی خود می‌دانند، افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی معطل مدیر دستگاه‌ها برای اعلام آمار نباشد و خود پیگیر واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی باشد.

 

وی در خصوص پروازهای فرودگاه همدان، تصریح کرد: از وزیر راه و شهرسازی در مورد راه اندازی پرواز همدان – تهران تقاضا داشتیم که این مهم عملی نشده است.

 

استاندار همدان با بیان اینکه از سال 92 تاکنون 35 میلیارد تومان برای فرودگاه همدان هزینه شده است، ابراز کرد: بارها مذاکراتی با سازمان هواپیمایی کشور شد ولی نتیجه نداشته است.

 

نیکبخت خاطر نشان کرد: پروازهای ATR مورد نیاز استان همدان بود به طوری که قرار بر این شد تا هر روز پرواز همدان - تهران باشد و سه روز در هفته دو بار پرواز انجام شود که برای انجام این امر نیازمند هزینه 800 میلیون تومانی برای تجهیزات بود.

 

وی با اشاره به کاوش های میدان امام خمینی (ره) نیز گفت: در چند روز اخیر کاووش هایی در میدان امام همدان صورت گرفته است که این مهم می تواند زمینه گردشگری را در استان فراهم کند.

 

وی تصریح کرد: اعتبارات کاووش میدان امام (ره) باید تامین شود چراکه حساسیت بالایی از سوی مردم، رسانه‌ها و هنرمندان نیز در این باره ایجاد شده است.

 

نظر شما