شناسهٔ خبر: 22907448 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری «نقش جنبش‌های دانشجویی در تحقق وعده‌های دولت» در یاسوج

گروه اجتماعی: مراسم بزرگداشت روز دانشجو با موضوع نقش جنبش‌های دانشجویی در تحقق وعده‌های دولت در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 17 آذرماه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو با موضوع نقش جنبش‌های دانشجویی در تحقق وعده‌های دولت در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد گچساران، اظهارکرد: 16 آذرماه نقطه عطفی در تاریخ آزادی خواهی و عدالت طلبی ملت بزرگ ایران است که نماد اصلی و خط مقدم را دانشجویان عزیز رقم زدند.
وی افزود: دانشجو طالب علمی است که آینده به دست اوست و قطعا سرمایه بزرگی که مدیریت و سیاست‌گذاری این کشور را در آینده رقم خواهد زد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا ظرفیت خود را برای بسترسازی و زمینه‌سازی محیط‌های دانشگاهی و زیرساخت‌ها آماده کنیم تا دانشجو با خیال راحت به تولید علم بپردازد.
محمدی بیان کرد: جنبش دانشجویی یک قشر آگاه و پیشتاز و پیشگامی است که نقش مهمی را در حرکت‌های انقلابی دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه دانشجویان هم پیام آور حرکت‌های انقلابی هستند و هم تضمین کننده و تحرک دهنده به اقدامات انقلابی است، ابراز کرد: جنبش دانشجویی حرکتی آگاهانه مبتنی بر شعور سیاسی است و جنبش دانشجویی چشم بینایی جامعه است که هرگونه خطری که در راستای نظام و انقلاب و عقیده ببیند به صحنه ورود می‌کند و هر جا منافع مردم و نظام اسلامی را در خط ببیند در صحنه حضور پیدا می کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هویت و اصالت دانشجو به استقلال یک دانشجو است که اگر گرفتار احزاب شود یک ابزار می‌شود که بیرون از دانشگاه دارد هدایت می‌شود ایدئولوژی داشنجو مبتنی برعلم، منطق، صداقت است.
محمدی خاطرنشان کرد: ما مسئولان باید پیش قدم شویم تا دانشجویان انتقادهای سازنده داشته باشند و لذا انتظار این است این نشست‌ها را بیشتر کنند و نقطه نظرات دانشجویان را جویا شوند.
وی در ادامه اظهارات خویش با اشاره به توطئه‌های اخیر آمریکا در بیت‌المقدس، یادآور شد: اگر تاریخ را نگاه کنیم استکبار هیج جا به دنبال استقلال و عزت کشورها نبوده است و امروز کشورهایی که خود را مدعی و مدافع حقوق بشر می‌دانند به راحتی برای دولت‌ها و کشورها تصمیم‌گیری می‌کند.

نظر شما