شناسهٔ خبر: 22905733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ارائه خدمات به بیش از ۱۸ هزار نفر از زلزله زدگان در بیمارستان صحرایی هلال احمر کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از توزیع ۸۴ هزار تخته چادر در بین خانواده ها خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۷ هزار خانواده بر اساس دفترچه امدادی اقلام دریافت می کنند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا امیریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از توزیع اقلام مورد نیاز بین خانواده های زلزله زده توسط این جمعیت خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:57 هزار خانواده از این اقلام بهره مند شده اند.

 

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در زمان حادثه مسئولیت تأمین اقلام زیستی، نجات و اسکان اضطراری را بر عهده دارند و در همان روزهای اول حادثه هفت هزار نفر آسیب دیده توسط نیروهای داوطلب این جمعیت امدادرسانی شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از توزیع 84 هزار تخته چادر در بین خانواده ها خبر داد و گفت: در حال حاضر 57 هزار خانواده بر اساس دفترچه امدادی اقلام دریافت می کنند.

 

امیریان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همچنان توزیع اقلام غذایی را تا پایان انبارها بین زلزله زدگان ادامه می دهد، گفت: نباید با این کار موجب رکود اقتصادی منطقه شویم.

 

وی عنوان کرد: برپایی بیمارستان صحرایی هلال احمر از جمله اقدامات اساسی بود که در همان روزهای ابتدایی تاکنون به بیش از 18 هزار و 500 نفر خدمات ارائه کرده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، گفت:در زمینه حمایت های روانی خانواده ها نیز در قالب طرح سحر 40 تیم از 19 استان کرمانشاه در منطقه حاضر شدند.

 

نظر شما