شناسهٔ خبر: 22904463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین:

میوه شب عید مردم قزوین به میزان کافی تامین و تهیه شده است

قزوین- معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت : میوه شب عید مردم استان به اندازه کافی تامین و تهیه شده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی روز شنبه در جلسه تنظیم بازارو همچنین بررسی وضعیت طرح آبیاری نوین و گلخانه استان اظهار کرد: غرفه توزیع میوه شب عید به اندازه کافی در مکان های مناسب و پر تردد در سطح شهر تامین شود تا شهروندان به راحتی میوه خود را تهیه کنند.

وی افزود: کشاورزی قطب اقتصاد استان محسوب می شود که نیازمند برنامه ریزی جدی و مناسب در این بخش است.

حبیبی تصریح کرد : برای طرح های توسعه گلخانه شرایط به گونه ای باشد  تا تولید کنندگان صیفی جات و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی از این فرصت برای تولید محصول در محیط بسته گلخانه استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد : در راستای طرح  توسعه سیستم های نوین آبیاری بر اساس مصوبه سفر هیات دولت به استان؛   باید طرح با سرعت بیشتری انجام شود.

حبیبی اضافه کرد : موانع و مشکلات پیش روی اجرای این طرح باید رفع تا طرح با شتاب بیشتری پیش رود.

وی تصریح کرد : در راستای اجرای این طرح تاکنون؛ ۶ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شده که ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار نیز تا پایان آذر ماه به اتمام می رسد.

حبیبی یاد آور شد : ۱۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان نیز در دست اجرا  است که امیدواریم تا پایان سال مالی جاری به پایان برسد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای سیستم های نوین آبیاری تحولی عظیم در بخش کشاورزی استان و همچنین استفاده بهینه از منابع آبی است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

نظر شما